תכנון טיול לקובה – המדריך המלא

אם אתם רוצים יעד טיול מסוג אחר, שונה ומוזר ממה שהכרתם עד כה, קובה בהחלט תספק לכם את החוויה הזו. אנשים שביקרו במקומות רבים בעולם אוהבים לספר שקובה לא דומה לשום מקום אחר שהם היו בו.

חלק מהסיבה נעוצה בעובדה שקובה שומרת על עצמה כעיר מסורתית ובלתי מתפתחת, כך שאפילו אינטרנט קשה להשיג שם.

אבל זו לא מדינה שעצרה ופשוט הפסיקה להתפתח, אלא זו מדינה שיש בה תרבות שלמה מעניינת שאינה קשורה לתרבות המודרנית.

אבל איפה כדאי לבקר בקובה? אז ככה. אם עדיין לא הייתם שם, אתם תהנו משהות כמעט בכל מקום אפשרי. כמובן אין זה אומר שלא תצטרכו לתכנן טיול כמו שצריך כדי להגיע למיצוי של המקומות המדהימים שתוכלו לראות שם.

אז איך מתכננים טיול לקובה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

תכנון טיול לקובה:

חלק גדול מההתארגנות שלכם ליעד הזה, תהיה טכנית לחלוטין מהסיבה הפשוטה, אין שם את כל האמצעים המודרניים שיש לכם ביד. אינטרנט עולה שם כסף על כל שעה וזמין רק בכל מיני מקומות, לא תמיד קו האינטרנט עובד כמו שצריך, ממש מדינת עולם שלישי.

עליכם גם להצטייד בכסף מקומי מראש או בדולרים, אם כי יש שנתקלו בסירוב לקבל דולרים. המקומות שבהם תוכלו לבקר בקובה היא קודם כל קובה עצמה, ייקח לכם זמן להתעשת ולהבין איפה אתם נמצאים.

זו לא סתם מדינה לא מפותחת, זה כאילו שנות ה-60 נעצרו שם וממשיכים להתקיים עד היום. תיירים עומדים הרבה פעמים המומים ממה שהם רואים ורק זו חוויה מסעירה בפני עצמה.

יש כמובן שפע של מקומות היסטוריים לראות לצד תרבות רחבה.

 

התייעצו עוד היום עם Red Pinapple.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *