אתר של דף אחד או אתר מרובה עמודים?

הרבה פעמים בעלי עסקים ובעלי מקצוע נוטים לחשוב שהכמות חשובה מהאיכות, לפחות בכל מה שקשור לאתרי אינטרנט. כלומר, עדיף שיהיה אתר גדול עם הרבה עמודים מאשר אתר עם עמוד אחד. על פניו זה נשמע הגיוני, אך זה לא תמיד כך. 

אנחנו יכולים למצוא ברשת אתרים עם עמוד אחד והם לא פחות אפקטיביים ואטרקטיביים מאשר אתר עם מספר עמודים. לעיתים עצם זה שיש אתר גדול עם הרבה עמודים, לא בהכרח מקדם את העסק ולא בהכרח עוזר לו. מנגד, יש מקרים בהם זה הכרחי לבחור באפשרות של בניית אתרים wix עם הרבה עמודים, אתר שמכיל הרבה תכנים משמעותיים ורלוונטיים לגולשים. 

כשחושבים איך לבנות אתר אינטרנט, צריך לבחון תחילה כמה תכנים עומדים לרשות בעל העסק או בעל המקצוע. כמה תכנים הוא רוצה וצריך לפרסם. זה נכון לגבי מאמרים, זה נכון לגבי טקסטים אודות מוצרים ושירותים, וזה נכון לגבי תמונות וסרטונים. ייתכן מאוד שכמות החומר יספיק לאתר עם עמוד אחד, וייתכן מאוד שזה ידרוש אתר עם כמות גדולה של עמודים.

כיצד עושים את הבחירה הנכונה

חשוב מאוד לא להתייחס לשאלת הכמות על פי נקודת מבט, מה ישפיע על המוניטין של האתר או של העסק. כלומר, לא לחשוב במונחים ש"כמות משפרת את האיכות". שכן, אם יש לנו מעט חומר לפרסום, אזי שאין שום סיבה לבנות אתר עם הרבה עמודים. מה שכן, אנחנו יכולים לבנות עם חברת לוגו 24 מערכת שתכיל באתר יותר מעמוד אחד באתר. 

חשוב שהגולשים יוכלו להיכנס לכל עמוד בצורה פשוטה, הם יהיו ניגשים וזמינים עבורם, ואם מדובר באתר של עמוד אחד, אז הכל צריך להיות נגיש וזמין בצורה ברורה וקלה לכל גולש. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *