איך מגיעים לאישור הסכם גירושין?

גירושין אינו מצב נעים לאף אחד, אך למרות זאת מדובר לפעמים בצעד בלתי נמנע. כאשר כשלו כל אמצעי הגישור ושיחות הייעוץ התגלו כלא יעילים, אין מנוס מללכת על גירושין. אך לפני הגט, ישנם מספר שלבים שכדאי לעשות ואחד מהם הוא הסכם הגירושין. בהסכם גירושין מפורטים כל מיני פרטים הנוגעים לחיים המשותפים של בני הזוג, לרכוש אותו הם צברו במהלך שנות הנישואין וכן סעיף הנוגע לילדים – אם ישנם. ההסכם מהווה למעשה מעין מסמך בו מחלקים את החיים המשותפים באופן שווה בין בני הזוג כדי שכל אחד יוכל לפתוח דף חדש בחייו.

למדו כיצד יהודה אבלס יוכל לעזור לכם

האם אפשר לכתוב לבד הסכם גירושין?

למעשה, אפשר לעשות הסכם גירושין ללא צורך בהתערבות משפטית ומבלי לשלם לעורך דין או מגשר, ורק לגשת להחתים אותו בשביל שהוא יהיה בר תוקף ויהיה לכם אישור הסכם גירושים . עם זאת, במרבית המקרים זה לא יעבוד מכיוון שבני הזוג לא בהכרח יסכימו בקלות על מגוון סעיפים ולכן כן צריך את עזרתו של עורך הדין. עורך דין ממולח יוכל להביא את הסכם הממון לכדי גמר כאשר כל הצדדים יוצאים מרוצים ואף אחד מהם אינו מרגיש שקיפחו אותו או שנישלו אותו מרכוש ששייך לו.

מי אמור לאשר את הסכם הגירושין?

הסכם הגירושין חייב להיות בהסכמת שני בני הזוג כפי שניתן להבין מהכינוי שלו, אך גם לאחר הסכמת שני בני הזוג עדיין חשוב מאוד לתת להסכם תוקף חוקי ומשפטי על מנת למנוע חיכוכים ומריבות בהמשך או חלילה ערעורים על ההסכם או זיופים שלו. לכן, חשוב לשבת עם עורך דין מוסמך או מורשה חתימה אחר שלחתימה שלו יש תוקף משפטי, כמו לדוגמה: יהודה אבלס טוען רבני ולעבור אתו על כל נוסח ההסכם, לדייק אותו ולקבל ממנו חתימה ואישור שיהפכו את ההסכם לבלתי ניתן לשינוי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *