עורך דין גירושים

הליך גירושים הוא גם כך הליך לא נעים אולם לעתים רבות הזוגות אינם מסיימים את ההתקשרות שלהם בצורה יפה ומכבדת אלא נכנסים למעין מלחמה אחד בשנייה. המלחמה נגררת למשפט ארוך, מעיק ויקר לשני הצדדים. לרוב יש ירידה לפסים אישיים ולכלוך רב שנשפך החוצה. אם יש ילדים המעורבים בהליך הם עשויים לספוג נזק פסיכולוגי לא קל ולכן חשוב מאוד להיות מיוצגים על ידי עורך דין גירושים מקצועי ומנוסה שידע להוביל את ההליך בצורה המהירה והטובה ביותר. כאשר שני הצדדים מנסים לדחוק בצד השני ולהשיג יותר ולא מגיעים להסכמה הדדית כל אחד מהצדדים יצטרך ייצוג משפטי מטעמו שייצג את הצד שלו.

גירושים בהסכמה

הסדר הגירושין הפשוט והמהיר ביותר הוא גירושים בהסכמה. ברגע ששני הצדדים מחליטים שהם אינם יכולים לחיות יחד ומעדיפים להיפרד לדרכם חשוב מאוד להעביר את ההליך בצורה מסודרת, עדינה וכזו המוסכמת על שני הצדדים. שני בני הזוג יחליטו יחד על הסכם ממון מסודר שבו יחלקו את הרכוש המשותף, הכסף והנכסים. יגיעו השניים להסדר מזונות ומשמורת על הילדים בהסכם שיטיב גם עם שני הצדדים אך בעיקר עם הילדים ובהסכמה משותפת. עורך דין גירושים אחד המייצג את שני הצדדים יספיק במקרה כזה וכך יוכלו שני הצדדים לסיים את הסיפור במינימום זמן ועלויות ולצאת לדרכם המחודשת.

אסטרטגיה משפטית

במידה וכל אחד מהצדדים מושך לכיוון שלו ומיוצג באמצעות עו"ד מטעמו הרי שיש הצורך בבניית אסטרטגיה משפטית שבה עורך הדין ידריך אתכם כיצד להתנהג ולהתנהל בבית המשפט ומחוצה לו. בנוסף תוכלו לקבוע מטרות ולחתור להשגתן. לעתים רבות דווקא הצד "הטוב" הוא זה שסובל כיוון שבצד השני יש עורך דין חריף ומנוסה יותר ולכן בחירת עורך הדין עשויה להיות משמעותית מאוד לתוצאות ההליך שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *