צילומי הריון – תעודת זהות עוברית

אם אולטרסאונד הוא תעודת הזהות של העובר, הרי שצילומי הריון הפכו כבר מזמן לעטיפה הנצחית שלה. הדבר היחיד שיכול להשכיח באחת את הבחילות, הסרבול, הצרבות וכאבי הגב, הוא הידיעה שעוד רגע, יגיע השלב הכי מלהיב, מרגש ואינטימי שלפני הלידה.

הזמן המומלץ ביותר לצילומי הריון הינו בין השבוע ה-26 לשעות ה-33, כאשר ההרגשה טובה יותר, הבטן כבר נוכחת וההתרגשות מהלידה הקרבה עושה לכן טוב.

 

עולם של אפשרויות

בצילומי הריון אין כמעט דבר שאינו אפשרי והכל פונקציה של מחיר. תוכלו לבחור את 

מיקום הצילומים – בחוץ או בסטודיו, במרחב האורבני או הכפרי, על חוף הים, בחורשה או בג'יפ ובעצם בכל מרחב יצירתי שתצליחו לחשוב עליו. 

שותפים לצילום – לבד, עם בן זוג, עם הילדים ואפילו עם חיית המחמד.  

אווירה –  אביזרים, תמונות מצב מבויימות או ספונטניות ועוד. 

מראה אישי – אקססוריז, בגדים, איפור, עיצוב שיער וכדומה. 

 

בסטודיו או תחת כיפת השמיים

צילום סטודיו שנעשה ע"י שמרית חן הוא אינטימי יותר, נגיש, נוח וזמין למלתחה ולמזגן, כך שאינו תלוי במזג האוויר ואינו מוגבל לכמות סטים של החלפה. בנוסף, בשעות היום ניתן לשלב תאורה טבעית עם תאורה מלאכותית. 

צילום בטבע מספק תאורה ותפאורה טבעית ויותר גיוון. אינו מוגבל למרחב והאותנטיות משתלבת בו בצורה הרמונית.

 

חיבור אישי

חיבור אישי לצלם עושה את ההבדל בין בוק איכותי ומוצלח לבוק שתרצו לאפסן בעליית הגג. אם הייתה לכם חוויה לא טובה עם הצלם או להפך, אתם תזכרו אותה בכל פעם שתסתכלו על התמונות. 

 

עלויות

העלויות של צילום הריון מחיר יכולות להגיע לאלפי שקלים ונקבעות בהתאם לנסיון, מקצועיות, זמן נסיעה מיעד ליעד, עם או בלי איפור ושיער, אופן עריכת התמונות ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *