חודש האישה בכנרת זמורה דביר

לרגל יום האשה הבינלאומי חוגגת זמורה ביתן בחודש שלם של הטבות ופינוקים. המחירים אחרים, ההנחות מרשימות, וההזדמנות להתחדש במלאי ספרים לשנה הזו שווה כל שקל. המבצעים השווים ילוו אותנו לאורך כל החודש, אך לא מומלץ להתעכב, כדי לא לפספס בטעות את סוף החודש, ולאבד הטבות יקרות ערך.

אל תגידי שלא אמרנו לך, כי הנה את קוראת ואת יודעת, יש שם ספרים של נשים על נשים, ספרים שמחכים לך במחיר מיוחד רק החודש. שימי לב שמדובר במבצע שמגיע לצד המבצעים הקיימים של החנות, כולל החנות הווירטואלית, כך שבכדי לבצע את הרכישות שלך את לא צריכה אפילו להגיע לחנות.

מה תקבלי במהלך חודש האישה בכנת זמורה דביר?

  • ספרים על נשים חזקות – נשים שעשו ועושות היסטוריה
  • סיפורים על נשים מכל מיני מקומות בארץ ובעולם, שסיפורן הועלה על הכתב
  • ספרים על התמודדויות של נשים בחברה, כנשים בזוגיות, במשפחה וכיו"ב
  • ספרי העצמה שנכתבו על ידי נשים, למען נשים, ועם נשים (אך לא מוגבלים לנשים)
  • ספרים לכל הגילאים, החל מספרים לפעוטות ולגיל הרך, דרך ספרים למתבגרות, והלאה…
  • ספרים בכל הז’אנרים, ספרות מקור לצד ספרות מתורגמת, של מיטב הסופרות, וגם כאלו שאת לא מכירה עדיין

מדובר במאות ספרים במחירים נגישים, כדי לאפשר לכל אישה בכל מקום ליהנות מספרות ברמה גבוהה, לנשים.

איפה ואיך אני יכולה לקנות?

אתר https://www.kinbooks.co.il/ הוא המקום לרכוש בו את הספרים הללו, ולעבור על הקטלוג המרתק והמרגש של חודש האישה בכנרת זמורה דביר. ההנחות יפתיעו גם אתכם, ואנחנו עדיין מופתעים מעצמנו מהמחירים הזולים בהגזמה. אך הבטחה זו הבטחה, ולכן ניתן למצוא באמת ספרים שעד לפני שבועיים עלו פי 2 במבצעים של חמישים אחוז הנחה.

האתר https://www.kinbooks.co.il/ בנוי כקטלוג מוצרים עם גישה לכריכות הספרים השונים, המחיר ורמת ההנחה הניתנת. ניתן להוסיף את הספרים ישירות מעמוד הקטלוג ופנימה לעגלת הקניות, או לחילופין ללחוץ על כריכת הספר ולהיכנס לעמוד אשר יתאר בפניכם את הספר ורעיון העלילה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *