קורס אוטוקאד

מחפשים את תוכנת השרטוט הטובה ביותר בשבילכם? יש לנו אותה ובגדול. לפני כן, תצטרכו להתמקצע על התוכנה הזו בעזרת קורס אוטוקאד מיוחד, שייתן לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לשרטט צורות הנדסאיות במקצועיות.

קורס אוטוקאד

אם אי פעם נחשפתם או חשבתם להיכנס לתעשיית העיצוב, סביר להניח ששמעתם על AutoCAD. אבל מה זה בדיוק, ולמה זה כל כך ביג דיל?

קורס אוטוקאד מלמד בהרחבה את תוכנת AutoCAD שהיא תוכנת שרטוט בעזרת מחשב, המשמשת למספר רב של תהליכי עיצוב שונים. השימוש בה, מתרכז סביב ציור עם מקבילות אלקטרוניות של כלי שרטוט מהחיים האמיתיים. התמיכה הנוספת של הדיוק הדיגיטלי, עוזרת במדידות וחישובים, רכיבי תלת מימד ושיתוף נתונים.

תוכנה שכל אחד חייב להכיר

חלק גדול מהצלחתה של התוכנה הזו, ניתן לזקוף לזכותו של מגוון משימות העיצוב הנתמכות על ידי התוכנה. לאורך שאר המאמר הזה, נדריך אתכם בפרטים החשובים ביותר של חבילת התוכנה וכן על השימושים הרבים שלה.

מה שאתם צריכים לדעת על קורס אוטוקאד?

AutoCAD הפכה לראשונה לבולטת בעולם העיצוב מכיוון שזו הייתה תוכנת ה- CAD הראשונה שפותחה לשימוש PC (במקום מחשבים תעשייתיים) בשנות ה- 80. עם הפיכת חומרת המחשב לנגישה יותר, החברה שמאחורי AutoCAD, Autodesk, רצתה להנגיש CAD ליותר אנשים.

AutoCAD נותרה התוכנית הדומיננטית בתעשיות עיצוב רבות מכיוון שהיא מתעדכנת ללא הפסקה. יש גרסה חדשה שמתפרסמת מדי שנה, ותכונות חדשות תמיד מתווספות לה.

מאפיינים

יכולת הליבה של AutoCAD היא עיצוב דו מימדי. סביבת העבודה שלה, היא בעצם שולחן שרטוט הנמצא כביכול במחשב שלכם, וזה לא השתנה מאז הצגתו. אולי זה הזמן שלכם לקחת קורס אוטוקאד מקצועי אצל מישל גולרוך, ולהכין עיצובים כמו מקצוענים אמיתיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *