איך תמצאו סדנאות ציור בסביבה שלכם?

אם יש בכם את הרצון להוציא מכן הכוח אל הפועל את היצר האומנותי שבכם, אם אתם רוצים להגשים חלום ילדות ישן וליצור יצירת אומנות מרשימה, זה הזמן לעשות את זה דרך סדנת ציור שבסביבה שלכם. לרבים מאתנו אין יותר מדי הזדמנות להגשים חלומות ישנים של ציור ואומנות יותר ממה שעשינו במהלך הילדות שלנו, אם בבית הספר או בחוגים שונים שלאחר מכן, ויש את האנשים שעושים מזה כסף באופן מקצועי. אבל מה בנוגע לסדנת ציור בשביל הכיף, הנפש והתחביב? אל תדחו את זה יותר – בואו עכשיו להירשם לסדנת ציור קרוב אליכם.

לבחור את הסגנון ציור המועדף עליכם

יש המון סגנונות ציור שאתם יכולים לבחור מבניהם לפני שאתם נרשמים לסדנא ספציפית. יש סדנאות ציור שמלמדות עבור חובבנים או מתחילים, ויש סדנאות שמיועדות למי שרוצה להפוך לאומן ציור מקצועי ומתקדם. יש סגנונות ציור שמתמקדים ספציפית בציורי שמן, יש כאלו שמלמדים כמה וכמה סגנונות ברמה בסיסית. עליכם לבחור את מה שהכי מושך אתכם ושהכי נראה לכם מתאים, מרשים, מהמם.

יצירת אומנות – צעד אחר צעד

הגישה הראשונה שכדאי לכם לנקוט היא פשוט להתחיל בקטן. תעשו צעד צעד עד שתלמדו את רזי האומנות ותחליטו אם להשאיר את זה ברמה פשוטה וחובבנית או להתקדם לעבר התמקצעות. להתחיל בקטן יעזור לכם גם לבצע מיינדסט נכון לתחום חדש, הכרות עם התחום וכל האביזרים, הטכניקות והכלים בהם תשתמשו וכמובן יעזור לכם לחסוך בהוצאות על בדי נייר/קנווסים וחומרי ציור אחרים.

אם אתם הולכים על ציור אקרילי, עשיתם בחירה מעולה. זו נחשבת לשיטה פופולרית ואהודה במיוחד על ציירים מתחילים. בתור התחלה, כדאי שתלמדו לעשות ציורים אבסטרקטים הקלים והמהירים ליצירה. כך תעשו את הצעדים השקולים שלכם עד שתלמדו לצייר ברמה גבוה ומקצועית יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *