חומרי אריזה – למה להקפיד על חומרי אריזה איכותיים

קיבלתם חבילה מחו"ל ולאחר מספר ניסיונות כושלים לפתוח אותה תהיתם אם בכלל השולח התכוון שתפתחו אותה. מנגד כעסתם באותה המידה על חבילות שנארזו ברישול ולא שרדו את המסע הבין יבשתי עד למפתן הדלת. סוגיית האריזה נפוצה בעיקר בהובלת דירות או פריטים בודדים. ארוז מדיי או לא מספיק ארוז קשור במטרת האריזה אך לא פחות מזה בחומרי האריזה – למה חשוב להקפיד על חומרי אריזה איכותיים?

 

מטרת האריזה

יש הבדל בין אריזה של פריטים והעברתם מהבית לרכב, לבין אריזה של פריטים שצריך להעביר לעיר או מדינה אחרת. אריזת פריט לצורך העברתו מהבית לרכב מספיק שתעשה בניילון סופר פשוט שנמצא בבית או באחיזת הפריט ביד. אולם פריט שיוצא למסע מעבר לים או לעיר אחרת, עובר ידיים רבות וגלגולים רבים. על מנת שהפריט ישרוד את המסע ויגיע בשלמות ליעדו, חשוב לארוז אותו באופן נכון ובחומרים איכותיים שיהיו עמידים לטלטלות המסע.

 

התאמת האריזה לפריט

אריזת כוסות מזכוכית אינה כאריזת מראה. על אף שמדובר בשני פריטים שבירים ועדינים, את כוסות הזכוכית נעטוף ונארוז באריזת פצפץ ואחר כך נסדר בתוך קרטון ללא חללים ואילו את המראה נניח במשאית לאחר שעטפנו אותה באריזת פצפץ וללא ארגז. כך גם אריזת בגדים שונה מאריזת חפצי נוי ויש חשיבות לאיכות האריזה ולהתאמה שלה לפריט הנארז.

 

אריזה מחומרים איכותיים ולכל מטרה

כיום ניתן למצוא חברות שמספקות ציוד וחומרי אריזה איכותיים כאשר חלקן אף מספקות שירותי אריזה מלאים ביום שלפני ההובלה או ביום ההובלה. חשוב להקפיד על שימוש בחומרי אריזה איכותיים על מנת לשמור על מצבם של הפריטים שרוצים להוביל מבלי שיגרם להם נזק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *