טיפול באנורקסיה – לומדים לשנות את דימוי הגוף

באמצעות אימונים בהנחיה של מטפל מוסמך לצורך טיפול באנורקסיה, שבהם מושם דגש על שינוי דפוסי החשיבה ודימוי הגוף, ניתן להביא לשיפור במצבו של המטופל ולעזור לו להימנע ממצב של הרעבה עצמית לא רצויה. הטיפול עצמו צריך להיות מותאם אישית לכל מטופל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

אם אחד האנשים שקרובים אליכם סובל מאנורקסיה, ואינכם בטוחים מה לעשות כדי לעזור לו, אז אפשר לומר שזה צריך להתחיל בכך שתפנו אותו לטיפול אצל מטפל שיש לו את הניסיון וההסמכה הדרושה כדי להציע טיפול הולם שיוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר במקרה הזה.

אל תמתינו עם קבלת הטיפול

קחו לתשומת ליבכם שאם אתם כבר מחליטים לפעול כדי לקבל טיפול באנורקסיה ללא אשפוז לאחד האנשים שקרובים אליכם, אז זה יהיה נחוץ לעשות את זה אך ורק עם מטפל שיש לו ניסיון רב שנים ושתוכלו לבטוח ביכולת שלו להביא לשינוי המיוחל במצבו של המטופל.

הזנחה של הפרעת האכילה הקיצונית הזו עלולה להביא במקרים מסוימים למוות או פגיעה משמעותית בתפקוד הכללי של הגוף. אם רוצים למנוע מצבים מצערים כאלה, הפתרון הנכון יהיה לפעול בהקדם האפשרי ולפנות אל מטפל שיוכל לעשות את העבודה שלו ולהציע טיפול שיהיה מותאם למצב של המטופל שסובל מאנורקסיה.

מתגברים על האנורקסיה

טיפול באנורקסיה זה לא תרופת קסם שבתוך רגע תביא לשינוי גדול. כדי להתגבר על הפרעת האכילה הקיצונית הזו נדרש המטופל לקחת חלק באימונים שבהם יתרגל דפוסי חשיבה אחרים, ילמד להכיר טוב יותר את דימוי הגוף שלו ויפעל כדי לשנות את הדרך שבה הוא שומר על הבריאות שלו ואיך הוא צריך להתנהג כדי שיוכל להגיע למשקל תקין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *