נעלי נוחות לנשים

את יודעת כמה את עובדת קשה. את יודעת כמה שעות את מקדישה כדי לטפל בכולם וכדי למלא אחרי כל המשימות שעומדות על הפרק. את צריכה להיות זו שדואגת לזה שהבוס בעבודה יהיה מרוצה, שהילדים יהיו מוכנים לבית הספר, בדרך כלל גם את זו שמנקה ומבשלת. כאלו אנחנו, עובדות המון, עבור כולם. אז מה הפלא שכואב לך הגב? אם את עוד בוחרת לנעול נעליים שלא נותנות לך את המענה שאת צריכה, מדובר על מה שבאמת, במובנים רבים, פשוט לא מפתיע אותנו בכלל. 

נעלי נוחות לנשים הם מוצר חובה בארון של כל אישה. פשוט משום שמדובר על הדרך שלך להרגיש טוב יותר. 

מה כדאי לך לשים לב אליו כשאת בוחרת נעל נוחות 

אם את בוחרת נעלי נוחות, בין אם זה דרך האינטרנט ובין אם בחנות עצמה, חשוב שתשימי לב לכמה דברים חשובים. 

  • מדדי את הרגל שלך כמו שצריך: אנחנו לא מדברים רק על המידה של הרגל שלך, אם מדובר על 37 או 40, אלא גם מה הרוחב שלה. לכל נעל יש גזרה קצת שונה וכדי שתוכלי לבחור מה שיהיה לך באמת נוח, שווה להסתכל על כל הסעיפים הללו ולבחור בהתאם. 
  • אל תשכחי כי את צריכה תמיכה: מה שמאפיין נעל נוחות היא בכך שזו תומכת בך. כלומר, הרבה פעמים אנחנו נדבר על משטח נעים למנח הרגל, אנחנו נדבר על נעל שהסולייה שלה יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן בלי לעבור שחיקה וכזו שתיתן לך את המענה שאת צריכה לאורך זמן. 
  • היינו ממליצים על יותר מנעל אחת לנשים מסוימות: יש מי שהולכות הרבה ברגל, יש מי שיש להן פלטפוס או מדרך לא טוב של הרגל. הנשים הללו, ההמלצה שלנו עבורן, זה לבחור באתר נעלי גיל יותר מנעל אחת. על מנת שיחליפו בין הנעליים למניעת שחיקה של נעל אחת.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *