מתנות לאישה

יש מתנות שלא צריך להסביר אלא פשוט לתת ולצפות לתגובה. זה אומר הכל וזאת בדיוק המתנה שמקבלת הכי הרבה אהבה. כשאתם מדפיסים על פריט כלשהו את הפנים של מקבלת המתנה אתם בעצם אומרים לה – נכון שקלענו לאהבה הכי גדולה שלך? כי אם לא, הגיע הזמן לומר לעצמך שאת נהדרת ואת יכולה להופיע על כל חולצה, גרביים, מגבת חוף או אפילו תיק או תחתונים. את מותג, יקירתי, ואנחנו אוהבים אותך מספיק כדי לתת לך מתנה כזאת. חברת שוגיס מציעה מתנות לאישה שנראות טריוויאליות אבל רק לכאורה. מלבד ההומור, יש בה הרבה מאוד אמירה כיפית על החיים עצמם, כאשר ברור שאפשר לחייך וללבוש פריטים משעשעים כאלה שמודפסים באיכות מעולה ולמשך שנים רבות. זאת המחשבה שעומדת מאחורי כל המתנות של שוגיס והיא מציעה גם לכם להציע עיצובים משלכם, בצורה יצירתית.

לזרום עם המתנה הנכונה

חשבתם פעם שיש מספיק רגעים נפלאים שאפשר להנציח ולא רק בתמונות בפייסבוק אלא גם ממש בפריטים שווים וכדאיים שכולם משתמשים בהם והם בהחלט שיחוק רציני למי שבוחר נכון? מתנות לאישה שאוהבת תחתונים איכותיים, חולצת טריקו מצחיקה, מצחייה ליום יום, מגבת חוף מעניינת שתהיה רק שלה וכולם יראו את זה, כל אלה הם פריטים שחברת שוגיס מדפיסה עליהם הכל, כל מה שתרצו וגם רעיונות משלה. אם אתם החברות הכי טובות בוודאי יש לכן רגעים פרטיים ששווה לזכור. יש הדפסות של פנים צוחקים ושם פרצופים מצחיקים, של כתובות מצחיקות ובדיחות פרטיות של שתיכן, של כל מה שאתן אוהבות ורוצות שיישאר ביניכן אבל מונצח על פריטים כיפיים שאתן רוצות להשתמש בהן. זה לא מספיק להדפיס על ספל או פריט לשולחן במשרד. זה נהדר להדפיס פנים כאלה על פריט לבוש שמסתובבים אתו בבית או בחוץ והוא מראה את כל האהבה שלכם.

איכות היא חובה בכל מתנה

זה לא מספיק להדפיס פריטים כאלה. מתנות לאישה שבאמת רוצים לתת ולקבל חייבות לבוא עם איכות מוכחת ובלתי מתפשרת במלוא מובן המילה, בעיקר בגלל התמונה. כשאתם מדפיסים מתנות למי שאתם אוהבים אתם רוצים שהתמונה תהיה ברורה ותהיה עמידה לזמן רב. הטכניקה של ההדפסה אצל שוגיס היא בדיוק מה שמבטיח לכם תמונות ברזולוציה טובה, בצבעים איכותיים עם פיגמנטים שלא דוהים בקלות. ההדפסות מחזיקות מעמד על כל סוג של חומר, בדים, פלסטיק ועוד, והן ילוו את מקבלות המתנה שנים רבות בהנאה גדולה, בדיוק כפי שציפיתם ממנה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *