גלידות בטעמים שלא הכרתם

מי לא אוהב גלידה? המאכל הקפוא והמתוק אהוב על כולם! ילדים, מבוגרים וכל אחד שרוצה ליהנות מקינוח שהוא גם מתוק וגם מרענן. כמעט בכל גלידריה שתיכנסו אליה תוכלו למצוא מבחר של טעמים מיוחדים, וכך למצוא את הטעם המועדף אליכם – גם אם מתחשק לכם גלידה קלילה ומרעננת בטעמי פירות, ולא גלידת שמנת שהיא מעט יותר כבדה ומושחתת.

בין אם אתם נוהגים לאכול גלידה פעם או פעמיים בשבוע, או כאלו שלא מוותרים על הקינוח המתוק גם בעונת החורף הקרירה – כדאי שתכירו כמה טעמים של גלידות שיפתיעו אתכם.

גלידת לוטוס – טעם אהוב ומנצח

זוהי גלידה מיוחדת וטעימה, המזכירה בטעמה את עוגיית הלוטוס האהובה על כולם. טעם הלוטוס מתאפיין בטעם מתוק וממכר, כיוון שמדובר על עוגיות בטעמי קרמל שקשה לסרב להם. גלידה בטעם הזה זהה בדיוק לטעם האהוב, והיא משתדכת נהדר עם גביע גלידה מתוק וקריספי.

גלידת בייגלה מלוח – טעם מיוחד ומעניין

ישראלים רבים גילו לאחרונה את השילוב של מתוק ומלוח, אותו אפשר למצוא גם בטעמי גלידות ולהתמכר. גלידת בטעם בייגלה מלוח היא בדיוק הטעם שקולע לחיך של הישראלים, כיוון שהגלידה הזו משלבת את הטעם השמנתי של הגלידה  האיכותית, טעם מתוק של גלידה אהובה ונגיעות של טעמים מלוחים כמו טעם של בייגלה.

גלידות בטעמים של חטיפי שוקולד אהובים

אוהבים לנשנש מדי פעם במהלך היום חטיפי שוקולד כמו סניקרס, מקופלת, קינדר בואנו או פררו רושה המיתולוגי? תשמחו לדעת כי יש גלידות מדהימות בדיוק בטעמים שאתם הכי אוהבים, כך שהשילוב בין טעמי השוקולד הטעימים לגלידות השמנת המשובחות יוצר גלידות שאי אפשר להספיק לאכול.

ואם מתחשק לכם גלידה ואתם מתגוררים באזור המרכז או הדרום תוכלו לבקר באחד מסניפינו הקרובים: גלידריה בקרית גת, באר שבע, פתח תקווה ועד.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *