למה צריך להשיג טופס 4 באתר כדי לבנות בשקט

טופס 4 הוא טופס אותו אתם מקבלים מהרשויות על מנת שניתן יהיה לחבר את הנכס למים וחשמל ולמעשה לכל התשתיות אותן אנחנו צריכים כאשר אנחנו מדברים על בניין שמשרת את הדיירים שבו. על פניו אין סיבה שלא להוציא טופס 4 אחרי שהכל כבר אושר, אבל הבעיה היא שהרבה פעמים התהליך של הוצאת הטופס הוא תהליך ארוך ומורכב ויתרה מזו, מדובר על טופס שמאשר חיבור לתשתיות במידה ומתרחשים כל מיני תנאים באתר. 

כאשר אתם מוציאים את הטופס מראש אתם מרוויחים שני דברים חשובים. מצד אחד אתם מבטיחים כי הבניין יהיה מחובר לתשתיות שחיוניות על מנת שהבניין יוכל לשמש את הדיירים לאורך זמן. בנוסף, במידה ואתם בוחרים להוציא טופס ארבע אתם למעשה מבטיחים כי תדעו, לאורך כל תהליך העבודה, במידה ויש מיני ליקויים אותם חשוב לסדר. באופן הזה אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם עומדים בתנאים וכי אתם לא מפספסים שום דבר שבדיעבד הרבה יותר קשה לפתור. 

תמיד כדאי לעבוד עם אנשי מקצוע כדי להבין איפה אתם עומדים 

כמו כל תהליך בענף הבניה הכולל בתוכו בירוקרטיה, גם כאן מדובר על תהליך מורכב שבכל מקרה צריך בראש ובראשונה להכיר אותו לפני שיוצאים לדרך. הרבה פעמים על מנת שתוכלו לקבל טופס ארבע תידרשו להגיש תעודת גמר על סיום העבודות ולהמתין למהנדס שיבדוק את התקינות של הבניין. זאת בלי להזכיר את שורת הטפסים שתיאלצו לשלוח קודם על מנת שתוכלו לקבל את האישור. כך שבמובנים רבים תמיד נכון לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים כדי להיות בטוחים כי אתם מבצעים את כל התהליך בצורה נכונה כדי לקבל את מה שאתם רוצים בסופו של דבר. 

לתיאום פגישת ייעוץ בקרו באתר של לבנות בשקט – תכנון אדריכלי 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *