חסיה ברטלר

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת למישהי שמתמודדת עם קשיים נפשיים ואם אתם רוצים לתת לה כוח בדרך עדינה ויפה, הספרים של חסיה ברטלר הם בחירה נכונה. 

על מה חסיה ברטלר כותבת בדרך כלל? 

בוודאי יצא לכם לשמוע על הספרים של חסיה ברטלר אך אולי לא יצא לכם לקרוא אותם בעצמכם. כדאי לדעת שבדרך כלל חסיה ברטלר כותבת למעשה ספרים עלילתיים שקשורים לטיפולים נפשיים. בספרים שלה הגיבורות הן נשים בדרך כלל והן מתמודדות עם מחלות נפשיות לא פשוטות. 

באיזה ספר תבחרו? 

אם תבדקו את הדברים לעומק, אתם תראו שיש לא מעט ספרים של הסופרת הזאת שביניהם תוכלו לבחור, כמו למשל: 

  • "רוח גדולה חזקה" 
  • בין הפשיט לתהילה"
  • "לילה ולא דומיה" 
  • "נפש תהום" 

יש כמובן עוד ספרים שלה שיכולים להתאים לכל אישה שתרצו לעזור לה ולתת לה כוח. לכן רצוי, טרם רכישת הספר, גם לבדוק במה בדיוק הוא עוסק. בנוסף, תוכלו לקרוא גם מספר חוות דעת מראש כדי לראות שאתם בוחרים ספר שכל מי שיצא לו לקרוא אותו התרשם ממנו לטובה.

איפה אפשר לקנות ספרים כאלה? 

מחפשים את המקום הנכון לרכישת הספרים של חסיה? כדאי לדעת שהיום תוכלו להזמין אותם אפילו אונליין באתר יפה נוף. לכן, בין אם אתם בעצמכם רוצים לקרוא ספר שלה ובין אם אתם רוצים לקנות אותו במתנה למישהו אחר, נסו לבדוק את האפשרות של הזמנת ספרים באינטרנט. זה לא במקרה שהיום אנשים רבים שאתם מכירים קונים כך ספרים של סופרים רבים. העניין הוא שהזמנת ספרים באינטרנט יכולה להיות מהירה ונוחה יותר, קלה וגם זולה. אתם תראו שזו מתנה שכל מי שיקבל אותה מכם יתרגש ממנה, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם ממלאים את סל הקניות הווירטואלי שלכם? 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *