משכנתא למסורבים בבנק

למעלה מ200 אלף ישראלים הינם מסורבי משכנתא בבנקים. זה יכול לקרות ממגוון סיבות שונות אולם לרוב אלה יתנקזו לכדי חוקים ורגולציות קשוחות של בנק ישראל המגביל מאוד את הבנקים ולמי הם יכולים להעניק משכנתא. כמו כן ייתכן וזאת בעקבות BDI שלילי או בעיות בהכנסה לאחרונה המונעים מהבנקים לתת לכם משכנתא. כדי להצליח לקבל משכנתא במקרה כזה תצטרכו לחפש אחר מקור אחר לקבלת משכנתא. בעוד שבעבר אנשים היו נאלצים לפנות לגורמים מפוקפקים כדי לקבל כסף הרי שכיום שוק האשראי בישראל הרבה יותר מפותח מאשר בעבר ובשל כך מציע גם יותר אופציות. כיום תוכלו לפנות למוסדות חוץ בנקאיים כמו חברות אשראי, בתי השקעות וחברות מימון כמו המרכז להבראה פיננסית שיוכלו להעניק לכם אשראי בתנאים שונים, זאת גם ללא הצורך בעמידה בתנאים הנוקשים של בנק ישראל.

דירוג האשראי והשפעה שלו על הסיכוי שלנו לקבל משכנתא:

כיום מרבית הגופים הפיננסיים הגדולים בישראל מושפעים בעיקר מדירוג האשראי. דירוג זה הינו ציון מ0 עד 1000 הניתן על ידי גופים ספציפיים הבוחנים את ההתנהלות הפיננסית שלנו ומנתחים אותה לידי דו"ח נתוני אשראי מפורט. הנתונים מגיעים מבנק ישראל ועוברים אל אותן חברות המציגות את ציון דירוג האשראי שלכם שכן ככל שהוא נמוך יותר כך ההתנהלות הפיננסית שלכם היא גרועה יותר. ישנן פעולות שונות שניתן לבצע לאורך זמן כדי לשפר את ציון דירוג האשראי שלכם, כאשר הזמן הוא פקטור משמעותי שכן נתונים שליליים נשמרים למשך 3 שנים בדו"ח זה. לאחר מכן תוכלו לשאת במשא ומתן עם גופים חוץ בנקאיים מורשים לקבלת משכנתא למסורבים בבנק.

אותה משכנתא תהיה בתנאים נוקשים יותר מאשר זו שתוכלו לקבל מהבנק כמובן וסביר להניח שהריבית תהיה גבוהה יותר אך לרוב אנשים נוטלים משכנתא שכזו כפתרון זמני ולאחר מספר שנים, כאשר דירוג האשראי שלהם טוב יותר, ממחזרים אותה באמצעות משכנתא בנקאית עם תנאים טובים יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *