למי ניתן לפנות עבור שיקום מבנים חיצוני?

שיקום מבנים חיצוני נדרש בנסיבות שונות. במקרים רבים, מדובר על שיקום לצורך שיפור הבטיחות. כך כאשר קיימים אריחים מודבקים מתנדנדים, כאשר חלקם נפל ויש חשש שאחרים יפלו על עוברי אורח ודיירים. יש מקרים בהם הרשות המקומית מחייבת תיקון חיצוני בגלל בעיות בטיחות. היא, לרוב, שולחת התראה וחובה על בעלי הנכס לתקן את הליקויים בפרק זמן קצר. מקרים אחרים בהם השיקום נדרש הם לטובת שיפור המראה של החזית והצדדים האחרים במבנה. את העבודות ניתן לעשות על ידי קבלנים שונים. אחד המועדפים הוא שיקום באמצעות חברת סנפלינג.

שיקום על ידי גולשי סנפלינג

חברת סנפלינג מבצעת עבודות שונות לקירות חיצוניים. שיקום מבנים חיצוני כולל צביעה, הדבקת אריחים, החלפת אחרים, איטום על קירות וחיפויים, תיקוני אינסטלציה בסנפלינג ועוד. עבודה יסודית נפוצה היא שיקום בטון שנשבר ונשר. כאן יהיה צורך באיטום יסודות הברזל כדי למנוע מגע עם מים ואוויר, טיוח, שפכטל חיצוני וצביעה. היתרון הרב של שירותים אלו הוא במחיר הנמוך, יחסית, לעומת עבודות המתבצעות מעל גבי פיגומים המותקנים במיוחד. כמו כן, משך זמן העבודה קצר משמעותית. התוצאה היא דומה, ולכן, רבים מעדיפים את שירותיה. כל עבודה כזאת שומרת על ערך הנכס ולרוב, גם מעלה אותו.

תהליך העבודה

תהליך העבודה מסודר וכולל הכנות רבות של מומחי הסנפלינג. הכוונה היא, כמובן, להתקנת החבלים לעוגנים קיימים או לעוגנים נוספים אותם מתקינים, חסימת המקום מתחת למניעת מעבר של אנשים, וכדומה. העבודה מתבצעת על פי כללי בטיחות המותאמים לדרישות משרד העבודה והרווחה, העובדים מצוידים בציוד אישי בטיחותי ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום אשר בידיה כל האישורים הנדרשים. מנהליה הינם בעלי ניסיון רב וישמחו לתת שירות לכל לקוח. 

פרטים נוספים באתר: http://s-israel.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *