אופני דחיפה לילדים – לאיזה גילאים הם מתאימים וכמה הם עולים?

בעיר צפופה, אתה בהחלט צריך אופניים שקל לתמרן. עם זאת, הבעיה היא שאין מספיק אופניים לילדים. אופני דחיפה פותרים בעיה זו ומספקים דרך קלה לילדים להתנייד. כל עוד הילד אינו גבוה או כבד מדי, אופני דחיפה מושלמים לעיר. דגמי אופני דחיפה לילדים אלה עשויים מחומר באיכות מעולה שעוזר להורים ולילדים ליהנות ברכיבתם. הגלגלים עצמם נעולים כך שתוכל לרכוב בביטחון. לחלק מהאופניים יש גם כידון ומושב, אבל התכונות האלה ניצחו לא להקשות על תמרון האופניים. אם אופני דחיפה כבדים מדי או קטנים מדי, ניתן להתאים אותם בשתי דרכים שונות לפי הצורך. ניתן לכוון את הכידון כך שיגיע עד הברכיים או לא כרצונכם, ותוכלו למנוע ממנו להתגלגל לאחור על ידי הוספת מסגרת נוספת בקדמת האופניים. דחיפה אופניים הם נהדרים לילדים צעירים.

לאילו גילאים זה מתאים?

אופני דחיפה לילדים מתאימים לילדים החל מגיל שנה וחצי התורמים לילדים לעזרה בשיפור שיווי המשקל ועד לילדים בני 3-4-5 שיכולים גם כן להשתמש באופניים ליהנות מאותם יתרונות וגם מפעילות כיפית משוטפת עם ההורה או האח הדוחפים אותם. עלות אופני דחיפה ממוצעת ינועו בין 150 ל-300 ש”ח אם כי תמיד ניתן למצוא דגמים יקרים ואיכותיים יותר.

קנו אופני דחיפה לילדים אצל קוברה בורדו >>>

היתרונות של אופני דחיפה לילדים:

אופני דחיפה הם דרך מצוינת לגרום לילדים ללכת. הרבה יותר קל להם לעשות זאת כאשר יש להם אופני דחיפה. אין צורך לדחוף אותם בכיוון הנכון ויכולים לנווט בקלות בין המכשולים השונים הנלווים אליו. אופני הדחיפה גם עוזרים לילדים להישאר בכושר ובריאים, וזה מאוד חשוב להם כשהם גדלים. אופני הדחיפה גם תורמים לילדים לשפר את שיווקי המשקל וכמובן שעות רבות של כיף ועניין. קל יותר לשכנע ילדים להגיע ממקום למקום כשיש לכם גם אופני דחיפה מהנים במיוחד להשתמש בהם.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *