קיץ 2022: השמלות שיהפכו אותך למלכת האירוע

כשהטמפרטורות בארץ כל כך גבוהות וכבר ידוע שקיץ 2022 יהיה חם ולוהט. שמלות הן פריט הכרחי בארון של כל אחת.

כולנו רוצות להיות במיטבנו גם כשחם בחוץ. לכן זו הסיבה שנשים רבות מוציאות הרבה כסף על אבזרי טיפוח, שיער ואופנה.

בגזרת האופנה, נמצא שמלות סופר אופנתיות שמתאימות כמעט לכל אירוע. בין אם אתן מחפשות שמלה קיצית ליום יום או שמלת בלייזר מחטבת למשרד או שמלת נשף תוכלו למצוא אותן בחנויות הבגדים השונות בארץ ובעולם.

שמלות לקיץ 2022

כמו בכל קיץ, ישנן מגוון שמלות שכל אחת תשמח להחזיק אותן בארון. הן כיפיות, קלילות ובעיקר מחמיאות. נשמח למנות כמה מהן:

  • שמלת מקסי – שמלת מקסי מתאימה לכל אחת, גם בחורות נמוכות וגם בחורות גבוהות. שמלת מקסי יכולה להיות עם כתפיות רחבות, שרוולים ארוכים או קצרים או אפילו בגזרת סטרפלס.

בנוסף, שמלת מקסי יכולה להיות בסגנון בוהמי או בסגנון שייקי. היא יכולה להיות חלקה או עם הדפס גיאומטרי או פירחוני.

  • שמלת מיני – שמלת מיני היא אחת מהשמלות החביבות בקיץ. שמלת מיני היא שמלה שמגיעה עד לפני הברכיים. מדובר בשמלה קצרה כך שהיא לא מתאימה לכל אחת. שמלת מיני מתאימה לנשים בעלות גזרה דקיקה.

שמלת מיני יכולה להיות צמודה או רחבה, היא יכולה להיות חלקה או עם הדפס. ניתן היום למצוא מבחר ענק של שמלות מיני במגוון צבעים וסגנונות

  • שמלה באורך מידי – שמלה באורך מידי היא גם פריט הכרחי בארון בקיץ 2022. שמלת מידי היא שמלה כיפית וקלילה. היא יכולה להיות צמודה על הגוף או משוחררת והיא מתאימה לכל מבנה גוף לכל אישה.

אז כאשר אתם נכנסים לחנות בגדים שימו לב כי אתן רוכשות שמלה שמתאימה למבנה הגוף שלכם ועשויה מחומרים שנעימים לקיץ (הימנעו מבדים של עור וזאמש בקיץ הזה).

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *