5 תוספי מזון לספורטאים שאתם חייבים להכיר

תוסף הוא מונח המתאר את התוכן שמשפר ומשפר את הביצועים של ספורטאים. זה לא מוצר, אלא תוספת לשגרת יומו של הספורטאי. ישנם תוספי מזון רבים שיכולים לשפר את הביצועים שלך, אך באילו מהם כדאי לבחור ומהם היתרונות?

ספורטאים תמיד מחפשים תוספי מזון כדי לשפר את הביצועים שלהם. תוסף הוא תוסף שניתן להשתמש בו בשילוב עם תוספים אחרים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

ספורטאים הם לא רק הספורטאים שאנו רואים על המגרש. הם גם האנשים שמקדישים שעות לאימון והכנה לאירועים שלהם. הם צריכים להיות מוכנים ככל האפשר כדי להצליח בספורט שלהם. הם זקוקים גם לתוספי מזון, אותם הם יכולים לקחת לפני, במהלך ואחרי האימונים שלהם.

ספורטאים הם בדרך כלל האנשים הפעילים ביותר בחייהם. הם כל הזמן בתנועה, מתאמנים ומתחרים. זו הסיבה שהם צריכים להיות מסוגלים להתאמן ולהתחרות ברמה גבוהה. על מנת להשיג זאת, הם זקוקים לתוספי מזון שיעזרו להם לשמור על כושר ובריאות.

הרעיון המרכזי הוא לתת לספורטאים תוסף שיעזור להם להישאר בריאים, על מנת לוודא שהם יכולים להתאמן קשה ולהתפקד היטב על המגרש.

סוגי תוספות שיכולים לעזור

תוספת 1:

ספורטאים זקוקים להרבה פחמימות כדי לתדלק את האימונים שלהם. הפחמימות בגוף מאוחסנות כגליקוגן וניתן להשתמש בזה לאנרגיה במהלך אימון ארוך טווח. תוסף המכיל פחמימות מסוימות, כמו גליקוגן, יעזור לספורטאים להתאושש מהאימון ולהציג ביצועים טובים יותר בפגישה הבאה.

תוספת 2:

ספורטאים זקוקים לחלבון כדי לתקן את השרירים לאחר אימון או תחרות, ולכן יכולים לשתות משקה מי חלבון. חלבון חשוב לצמיחת שרירים, בנייה מחדש של רקמות פגועות ותיקון תאים שנפגעו מפעילות גופנית או גורמי לחץ פיזיים אחרים. חלבון גם מסייע בבניית רקמת שריר, וזו הסיבה שהוא מרכיב תזונתי חיוני. 

להשיג באתר של אולאין >>>

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *