עץ אשוח – כמה עובדות שלא ידעת

עצי אשוח הם חומר קישוט נפוץ מאוד ברוב המקומות. הם גם עץ מאוד פופולרי ויפה. עצי אשוח ידועים גם בתור "עץ החיים" בתרבויות רבות. העץ קיים כבר אלפי שנים ושימש תרבויות רבות ושונות לקישוט בתיהם, מקדשים, ערים וכו'. עצי אשוח הפכו כל כך פופולריים שניתן למצוא אותם בכל רחבי העולם. הם הפכו לסמל לשלום, אהבה, שגשוג ואושר עד כדי כך שהוא אפילו נקרא עץ החיים במדינות מסוימות כמו הודו או סין.

ההיסטוריה של עצי האשוח

לעצי אשוח יש היסטוריה ארוכה של שימוש לקישוט בתים ומבנים. כך גם לגבי עצים אחרים, אך בתקופה האחרונה הם הופכים יותר ויותר פופולריים מכיוון שהם נתפסים כסמל לטבע. הסיבה לכך היא שהם עמידים באופן טבעי לרוב המזיקים והמחלות. הם נראים יפים ושומרים על צורתם גם לאחר זמן רב. יתר על כן, הם גם קלים מאוד לתחזוקה, שכן שורשי עצי אשוח אינם שואבים מספיק מים מהאדמה. בעוד שרוב האנשים יודעים שעצי אשוח יכולים לגדול באזורים יבשים כמו אפריקה, אירופה ואסיה, הם כן לא יודע שיש מקומות אחרים שבהם אשוח יכול לגדול.

למה משמשים עצי אשוח?

עצי אשוח נראים נהדר במגוון הגדרות. ברוב המקרים, הם משמשים כקישוט בחדר, אך ניתן למקם אותם גם בעונה החמה באקלים ממוזג כדי לספק עצים לחימום וקמינים חיצוניים. עצים אלה הוכחו כעמידים מאוד ויכולים לחיות במשך מאות שנים. עצי אשוח למכירה משמשים הן למטרות מסחריות והן למטרות מגורים. שימושים מסחריים כוללים ייצור של ריצוף, רהיטים ומוצרים אחרים. ניתן לשתול אותם גם בגלל הערך הדקורטיבי שלהם, אם כי זה רק שימוש נפוץ מאוד. עצי אשוח במזג אוויר חם לסוג זה של עץ יש קצב רבייה טוב והוא מותאם כמעט לכל אקלים.

למה עצי אשוח כל כך פופולריים?

הסיבה העיקרית לכך שעצי אשוח של איקס עיגול הפכו כל כך פופולריים היא שניתן לקשט אותם בקלות בסוגים שונים של קישוטים. ניתן למקם אותם בחצר הקדמית, על הגג או אפילו על קירות וגדרות. הסוג הנפוץ ביותר נקרא "קישוטי עץ אשוח" והוא מורכב מענפים קטנים המסודרים סביב גזע עץ מרכזי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *