ייעוץ זוגי בנס ציונה

להיות בזוגיות יכול להיות גם מאוד מאתגר. יש מקרים שבהם אנחנו מרגישים שבן הזוג שלנו לא תומך בנו, או שהם לא מבינים את הצרכים והרגשות שלנו. אנחנו גם עלולים למצוא את עצמנו במערכת יחסים שלא מסתדרת מסיבה זו או אחרת. יש הרבה זוגות שמחפשים ייעוץ זוגי. הסיבה לכך היא שהם רוצים לעבוד על מערכת היחסים שלהם ולשפר אותה. אם מערכת היחסים שלכם לא מסתדרת, אולי כדאי לכם לחקור את היתרונות של ייעוץ זוגי.

ייעוץ זוגי הוא לרוב תהליך קשה ומאתגר. זה יכול להיות קשה למצוא מטפל שמבין את האתגרים הייחודיים של להיות במערכת יחסים.

נעמה רגב מטפלת זוגית משתפת אותנו כי חשוב לדעת מה אתה רוצה מהמטפל שלך. האם אתה רוצה מישהו שיקשיב ויזדהה עם החששות שלך? או שאתה רוצה מישהו שיציע עצות, יגיד לך מה הוא חושב ויעזור לך לקבל החלטות?

מה זה ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי הוא גישת ייעוץ זוגית המסייעת לזוגות לפתור קונפליקטים ולשפר את התקשורת. זה גם יכול לעזור בזיהוי ולטפל בגורם השורש לקונפליקט, כך שניתן יהיה לפתור אותם ביעילות. בפרט, הוא משמש לשיפור התקשורת והאינטימיות בזוגיות. כמה מחקרים טענו שייעוץ זוגי לא ממש משפר את האינטימיות. עם זאת, אחרים טוענים כי המחקר מעורב וכי ייעוץ זוגי יכול להוביל לשיפור האינטימיות אם הוא מכוון לטיפוח מיומנויות תקשורת.

יתרונות של ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי הוא דרך פופולרית ויעילה לעזור לזוגות לשפר את מערכות היחסים שלהם. הוא משמש לרוב במקרים של מצוקה זוגית, כאשר אחד מבני הזוג או שניהם נאבקים עם דיכאון, חרדה ובעיות נפשיות אחרות. רוצים לשמוע עוד על ייעוץ זוגי? לא משנה אם מדובר על קליניקה עם מספר יועצים, או יועץ פרטי. פנו אל ייעוץ זוגי בנס ציונה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *