שרשראות שם בעיצוב אישי

שרשראות שמות אישיות הן טרנד חדש שצובר פופולריות בקרב בני דור המילניום.

שרשרת שמות אישית היא שרשרת עם השם שלך עליה. זה יכול להיות עשוי מזהב, כסף, או אפילו עץ. הרעיון שמאחורי שרשראות שמות אישיות הוא לתת למי שבאמת חשוב לך תכשיט שתמיד יזכיר לו או לה את היקרים להם ואת האנשים שבאמת חשובים בחייך.

הטרנד של שרשראות שם בעיצוב אישי גדל מאז תחילת שנות ה-2000 והוא הפך לפופולרי יותר בשנים האחרונות בשל פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם.

מתי מתאים לתת שרשראות שם בעיצוב אישי?

שרשראות שמות מותאמות אישית הן דרך מצוינת להביע את אהבתך למישהו. הם גם רעיון נהדר למתנה עבור בן זוג או החברה המשמעותית שלך.

שרשרת השם האישית היא מתנה יפה ומרגשת שאפשר להעניק למישהו שאתם אוהבים.

אם בחרתם להעניק למישהי או מישהו שרשראות שם בעיצוב אישי, חשוב לבחור את התליון שהכי מתאים לו או לה, את צבע השרשרת והתליון (זהב, זהב לבן) וכמובן את העיצוב של השם.

איפה קונים שרשראות שם בעיצוב אישי?

אם אתם מחפשים שרשראות שם בעיצוב אישי תוכלו למצוא אותם בדי הרבה מקומות אבל וזה אבל גדול.

בחנויות צעצועים תוכלו למצוא שרשראות שם בעיצובים גנריים ושם תוכלו למצוא שמות נפוצים הסיכוי שאם אתם מחפשים שרשרת עם שם בעיצוב אישי עם שם של מישהו או מישהו מיוחד, שם יהיה לכם קשה למצוא אותה.

מעצבי תכשיטים

נכון, עיצוב של שרשראות שם בעיצוב אישי אצל מעצבי תכשיטים לנשים יעלה לכם יותר אבל, רק ככה תוכלו למצוא שרשרת איכותית, עם תליון איכותי ובטח שרשרת שתוכלו לעצב לפי טעמכם האישי, מעצב תכשיטים מקצועי הוא הכתובת בשבילכם ובתכלס, אם כבא אתם נותנים כזו מתנה אישית שווה להשקיע כמה שקלים לא?!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *