כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי?

האתגר המרכזי הוא שמספר האנשים שרוצים לקנות רכבים חשמליים אינו גבוה מספיק. אז, אתה יכול להשתמש במגוון כלים כדי להגדיל את הביקוש, כמו שיפור הסוללות. אפשר לראות כי להטעין רכב חשמלי זה דבר שהופך פשוט יותר עם התקדמות הטכנולוגיה וריבוי עמדות טעינה לרכב חשמלי.

להטעין רכב חשמלי – הופך להיות מהיר יותר

הדור החדש של כלי רכב חשמליים מתפתח במהירות. הם הופכים זולים יותר להפעלה, קלים יותר לתחזוקה וידידותיים יותר לסביבה. ה-EV העדכני ביותר, טסלה דגם 3, יוכל לנסוע 200 קילומטרים בטעינה אחת. זה מאפשר לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם מכונית יקרה לקבל מכונית שבה הם יכולים להשתמש בפועל.

זה אפשרי גם לאנשים שלא רוצים לשלם מחיר יקר על הרכב שלהם או כאלה שאין להם גישה לתחבורה ציבורית. הם יכולים לקנות רכב שכבר טעון ומוכן לשימוש במחירים נמוכים דרך האינטרנט או על ידי רכישתו מסוכנויות בעיר שלהם.

הרכב החשמלי של טסלה – פופולרי במיוחד

נכון לשנת 2018, העלות של טסלה דגם S היא 350 אלף שקל לפני מיסי יבוא לישראל. זוהי השקעה עצומה עבור הקונה. אבל עם מכונית חשמלית, אתה עדיין יכול לנהוג בה כמה שאתה רוצה. אותו הדבר חל על כלי רכב חשמליים אחרים כמו ניסאן ליף ושברולט וולט. העלות של בעלות על אחד לא הרבה יותר מאשר קניית מכונית רגילה וגם טווח EV טוב מאוד בהשוואה למכוניות בנזין או דיזל.

תחנות הטעינה ל-EV הופכות פופולריות יותר בארצות הברית ובאירופה, בהן אנשים רוצים לנהוג בעצמם אך עדיין צריכים להטעין את המכונית שלהם בבית או בעבודה. הם גם הופכים זולים יותר, מה שהופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר עבור צרכנים שרק רוצים לצאת לדרך מבלי לדאוג שתגמר הטעינה כאשר הם צריכים אותה. בכל אופן, להתקין עמדת טעינה טסלה ולהטעין רכב חשמלי זה דבר שהופך פשוט יותר היום.

קראו על נוהל התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי בבתים משותפים:

https://www.voltec.co.il/post/procedure-for-installing-charging-stations-for-electric-vehicles-in-condominiums

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *