איך פיק אפ יכול לשדרג את הגיטרה שלכם?

גיטרה היא כלי נהדר ויש הרבה אנשים שרוצים ללמוד אותה. אבל זה יכול להיות כלי יקר מאוד, כך שלימוד גיטרה יכול להיות די יקר. הגיטרה היא הכלי המגוון ביותר במוזיקה והיא גם אחד הכלים הפופולאריים בעולם. כל אחד יכול לשחק בו, בכל גיל ובכל רמת מיומנות. עם זאת, מעט אנשים יודעים איך לשחק בהם.

גיטריסטים נשאלים פעמים רבות לחוות דעתם על מוצרים ושירותים חדשים שמושקים. זה המקום שבו חברינו מנגנים בגיטרה באים שימושיים! הם יכולים לתת משוב על מוצרים שהושקו לאחרונה או אפילו לתת את דעתם על מוצרים קיימים שבהם השתמשו בעבר.

הגיטרה היא כלי נגינה שמנגן על ידי פרטור או מריטת המיתרים. זה קיים כבר אלפי שנים והוא התפתח עם הזמן. ניתן לנגן אותו בסגנונות רבים ושונים מרוק ועד ג'אז ומוזיקה קלאסית. ישנם מספר סוגים שונים של גיטרות אך לכולן יש דבר אחד במשותף – הן עשויות מעץ, וזו הסיבה שהן מכונות כלי עץ.

איך פיק אפ יכול לעזור לנו? 

פיקאפ הוא פיקאפ של גיטרה, המשמש להפקת סאונד. יש לו מגנט דו-כיווני שמושך את המיתר ומפיק צליל כאשר המיתר רוטט. פיק-אפים מתוכננים להיות סלקטיביים בפלט שלהם, כלומר, הם יכולים להפיק רק תדרים מסוימים של צליל. על מנת לכוון גיטרה, צריך להשתמש במגוון כלים כמו מקלטים וקנים הדורשים סוגים שונים של פיקאפים לכל סוג כלי נגינה. ניתן לבחור את הפיק אפ הטוב ביותר עבור כל סוג מכשיר וכך ייתן את התפוקה הטובה ביותר עבור המכשיר המסוים הזה.

פיקאפ הוא מכשיר המגביר את צליל הגיטרה ומשפר את האיכות הכללית של הצליל בצורות שונות ומגוונות. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *