איך מקבלים פטור ממס שבח?

מס שבח הוא מס שאתה משלם כשאתה מוכר מקרקעין בישראל. הוא מוטל על שווי הנכס, אך לא על המחיר ששולם עבורו. עם זאת, אם הולכת להתבצע עסקת מקרקעין, יש מקרים מסוימים שבהם אפשר לקבל פטור ממס שבח, ועל כן זה משהו שיהיה כדאי לכם לבדוק.

מס זה מוטל על כל עסקה ומחושב כאחוז מההפרש בין מחיר המכירה למחיר הרכישה שלה. גובה המס הזה תלוי ברמת ההכנסה שלך ובמקום מגוריך. אם אתם רוצים לבדוק אפשרות לקבלת פטור, אתם רק צריכים ליצור קשר עם רואה חשבון שיוכל לעזור לכם לבצע את זה.

בדקו את זכאותכם לקבלת החזר מס שבח>>>

בודקים את האופציה לקבלת פטור ממס שבח

כאשר יש מומחה שיכול לעזור לכם לעשות בירור לגבי האפשרות לקבל פטור, אנו בטוחים שזה משהו שיוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לקראת עסקת הנדל״ן שתבחרו לעשות. כך שיהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם ולהקפיד לעשות את הבדיקה הדרושה.

אפשר לומר ללא כל ספק שאם רק תקפידו לעשות את הבדיקה הדרושה, זה משהו שיוכל לאפשר לכם להיות בראש שקט ולהיות בטוחים שאתם עושים מה שצריך על מנת לקבל החלטה אחראית וחכמה מהצד שלכם. כך שאין ספק שיהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם ולוודא שאתם עושים כל מה שצריך.

שווה לקרוא על פריסת מס שבח>>>

תסגרו את העסקה בתנאים הכי טובים

לפני שאתם בכלל מחליטים לסגור עסקת נדל״ן, זה יהיה חשוב ביותר שיהיו גורמים מקצועיים ומנוסים שיוכלו לעזור לכם לעשות כל מה שצריך על מנת שתוכלו לסגור את העסקה בתנאים הכי טובים. זה פשוט יוכל לעזור לכם להיות הרבה יותר מרוצים עם מה שתחליטו לעשות במובן הזה ואין לנו ספק בכלל שזה יוכל לקרות בקלות.

>>> קראו על החזר מס שבח

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *