איך משלמים פנסיה לעובדת משק בית – למה חשוב להשקיע בכך זמן וכסף?

בתור עצמאים, מדי חודש אנחנו מפרישים לעצמנו סכום כסף מסוים לקרן הפנסיה מתוך כוונה שבעתיד, כאשר נפרוש מהעבודה, נוכל לפתוח את הקרן ולהשתמש בכסף שעומד לרשותנו. בתור שכירים, הרי שהמעסיק מפריש אחוז מסוים לקרן שלנו בזמן שאנחנו מפרישים אחוז מסוים מתוך השכר שלנו. 

כך עלינו לעשות כשאנחנו מעסיקים עובדת משק בית, בין אם מדובר בעוזרת, מנקה, מטפלת, טבחית או כל סוג אחרת של עובדת משק בית. אנחנו המעסיקים שלה ועל כן אנחנו מחויבים, על פי חוק, להפריש סכום מסוים של כסף לקרן פנסיה לעובדת משק בית אצלנו, בהתאם לתנאי השכר ובהתאם למה שהחוק מחייב אותנו (אנחנו כמובן יכולים להפריש יותר אם אנחנו רוצים בכך). 

תהליך זה יכול להתבצע על ידינו באופן ישיר, דרך פנייה לקרן פנסיה כזו או אחרת, וכן אנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות אפליקציות שחוסכות לנו הרבה מאוד זמן והרבה מאוד טרחה וכאבי ראש מיותרים. 

מדוע משתלם להשתמש באפליקציות לשם כך?

משתלם הרבה יותר לבצע את זה דרך אפליקציות סלולר או טאבלט שמתמחות בכך, מאחר והתהליך הוא הרבה יותר זול, פשוט ונוח. אנחנו לא צריכים להשקיע הרבה מאוד כסף בתהליך מחד, ומאידך, אנחנו לא מבזבזים זמן יקר בביצוע התהליך. 

האפליקציה Workito – תשלום בקליק לעובדי משק הבית שלך מבצעת עבורנו את כל השלבים הרלוונטיים בשביל שבסופו של דבר נוכל להפריש את סכום הכסף הנכון, על פי האחוזים הנדרשים לקרן. האפליקציה גם מספקת לנו את כל הנתונים והדוחות הרלוונטיים, בשביל שנוכל גם לדעת כמה הפרשנו, כמה הצטבר, וכן נוכל להוכיח במידת הצורך, שאכן עשינו את הדברים כפי שהחוק מחייב. בצורה כזו, הכל יהיה מסודר כפי שאנחנו רוצים וצריכים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *