פילאטיס: 10 סיבות (מפתיעות!) למה זה בדיוק מה שהגוף שלכם צריך

חושבים שפילאטיס זה רק לרקדנים או פצועים? תחשבו שוב! השיטה הזאת, שכבשה את העולם בסערה, מציעה מגוון רחב של יתרונות שיכולים לשפר את איכות החיים של כל אחד ואחת. הנה 10 סיבות (מפתיעות!) למה כדאי לכם לשקול להוסיף פילאטיס לשגרת הכושר שלכם:

> קבלו המלצה על פילאטיס סניף פתח תקווה – Revo Fitness

  1. פילאטיס נולד בשבי: כן, שמעתם נכון. ג'וזף פילאטיס, ממציא השיטה, פיתח אותה במחנה מעצר בבריטניה במהלך מלחמת העולם הראשונה. הוא עזר לפצועים להשתקם באמצעות תרגילי התנגדות על מיטות.
  2. לא רק מזרן: אמנם מזרן הפילאטיס הוא אביזר מוכר, אך השיטה כוללת גם מגוון מכשירים ייחודיים כמו רפורמר, קדילק ו-Wunda Chair, שמוסיפים עניין ואתגר לאימון.
  3. כוח פנימי: פילאטיס מתמקד בחיזוק שרירי הליבה, הכוללים את שרירי הבטן, הגב והאגן. שרירים אלו הם הבסיס לכל תנועה שאנו מבצעים, ותורמים ליציבה נכונה, הפחתת כאבי גב ושיפור התפקוד היומיומי.
  4. גמישות זה שם המשחק: בניגוד לאימוני כוח מסורתיים, פילאטיס משלב תרגילי גמישות בכל אימון, מה שתורם לטווח תנועה גדול יותר, הפחתת הסיכון לפציעות ושיפור הביצועים הספורטיביים.
  5. נשימה מודעת: פילאטיס שם דגש רב על נשימה נכונה, שמסייעת לחמצן את השרירים, לשפר את הריכוז ולהפחית מתחים. זהו כלי חשוב לשיפור הבריאות הכללית והרווחה הנפשית.
  6. פילאטיס לכולם: לא משנה מה הגיל, הרמה או המגבלות שלכם, פילאטיס מציע מגוון רחב של תרגילים שניתן להתאים לכל אחד באופן אישי. קבלו מידע על תרגילם של פילאטיס מכשירים – רבו פיטנס.
  7. שיקום ותמיכה: פילאטיס משמש לעתים קרובות כשיטת שיקום מפציעות, בזכות התנועות המבוקרות והדגש על חיזוק שרירי הליבה. השיטה עדינה למפרקים, אך יעילה מאוד בשיקום וחיזוק הגוף.
  8. מוח בגוף: פילאטיס דורש ריכוז רב ותשומת לב לפרטים הקטנים בכל תנועה, מה שתורם לשיפור הקואורדינציה והקשר בין הגוף לנפש.
  9. איזון מושלם: פילאטיס עובד על חיזוק שני צידי הגוף באופן שווה, מה שתורם לשיפור האיזון והסימטריה. זהו יתרון משמעותי עבור ספורטאים ואנשים פעילים, אך גם עבור כל מי שרוצה לשפר את היציבה והתנועתיות.
  10. פילאטיס לנשים בהריון: אימוני פילאטיס במסגרת רבו פיטנס – פילאטיס מכשירים מותאמים לנשים בהריון יכולים לסייע בחיזוק שרירי הליבה והגב התחתון, להקל על כאבי גב ולהכין את הגוף ללידה.

עכשיו כשאתם יודעים את כל הסודות, הגיע הזמן לגלות את הקסם של פילאטיס בעצמכם!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *