מהם בדיוק אביזרי סקס?

אביזרי סקס הם קטגוריה רחבה של מוצרים המיועדים לשיפור החוויה המינית ולהענקת הנאה נוספת. הם יכולים לשמש זוגות או אנשים יחידים, וניתן למצוא אותם במגוון רחב של צורות, גדלים וחומרים. הנה כמה מהאביזרים הנפוצים ביותר:

קבלו רעיונות לתנוחות סקס מומלצות בויברטוב >>>

דילדו (Dildo)

דילדו הוא כלי רוטט או לא רוטט בצורת איבר מין זכרי המיועד לשימוש פנימי. ישנם דילדואים העשויים מסיליקון, גומי, זכוכית, או מתכת, והם מגיעים במגוון רחב של גדלים וצורות.

ויברטורים (Vibrators)

ויברטורים הם אביזרי סקס עם מנגנון רטט פנימי המיועדים לגרות את האזורים הארוגניים בגוף. ישנם ויברטורים עם עיצוב מיוחד לדגדגן, לנקודת הג'י, ואפילו לשימוש חיצוני על פני הגוף כולו.

חרוזים אנאליים (Anal Beads)

חרוזים אנאליים הם שרשרת של חרוזים המיועדים להחדרה הדרגתית לתוך פי הטבעת. הם נועדו לספק תחושה מוגברת ושונה במהלך השימוש, במיוחד כאשר מוציאים אותם במהלך האורגזמה.

טבעות רטט (Cock Rings)

טבעות רטט הן טבעות המולבשות על בסיס איבר המין הגברי. הן נועדו להגביר את הנאה במהלך האקט המיני על ידי הפעלת לחץ מתון על בסיס הפין ושמירה על זרימת דם מוגברת. חלקן כוללות מנגנון רטט להוספת גרוי נוסף.

פלאגים אנאליים (Butt Plugs)

פלאגים אנאליים הם אביזרים המיועדים להחדרה לתוך פי הטבעת ולהישאר במקומם לאורך זמן. הם משמשים להנאה אנאלית ויכולים לשמש גם כהכנה לחדירה אנאלית עמוקה יותר.

משחקי תפקידים (Role-Playing)

ישנם אביזרים רבים המשמשים למשחקי תפקידים, כגון אזיקים, תחבושות לעיניים, ושוטים. אביזרים אלו יכולים לשפר את החוויה על ידי הוספת אלמנט של פנטזיה ושליטה למשחק המיני.

חומרי סיכה (Lubricants)

חומרי סיכה הם מרכיב חשוב לשימוש עם כל סוגי אביזרי הסקס. הם יכולים להקל על החדירה, להפחית את החיכוך, ולשפר את ההנאה הכללית. ישנם חומרי סיכה על בסיס מים, שמן, וסיליקון.

ויברטוב – חנות סקס לאוהבי גיוון >>>

החשיבות של בחירת האביזר הנכון והשימוש הבטוח בהם לא יכולה להיגרע. חשוב להקפיד על ניקיון האביזרים לפני ואחרי השימוש, לבדוק אם יש אלרגיות לחומרים מסוימים, ולהשתמש בחומרי סיכה מתאימים לכל סוג אביזר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *