גירושין בתקופת הקורונה

גירושין בתקופת הקורונה

אין שום ספק כי נגיף הקורונה השפיע על כל תחומי החיים, החל מבתי עסק שנאלצו לסגור ולפשוט רגל ועד לילדים שנשארו ללא שום מסגרת מסודרת. מדובר על תקופה קשה ולא פשוטה עבור לא מעט אנשים, במיוחד כאשר מדובר על בני זוג שלא הסתדרו עוד לפני משבר הקורונה. בני זוג מסוג זה, מצאו את עצמם פתאום עובדים מהבית או מובטלים, נאלצים לבלות יותר זמן אחד עם השני ולהתמודד עם כל המתח והעוינות שעד כה התחבאו מתחת לפני השטח. כאשר מדובר על הורים לילדים קטנים, רמות המתח והסטרס עולות פי כמה וכמה, היות וילדים יכולים להוסיף המון לאווירת המתח בבית. לכן אין זה מפליא כי לא מעט זוגות בחרו להתגרש דווקא בתקופת הקורונה, אשר למעשה זירזה את התהליך. אך גירושין בתקופת הקורונה, בדיוק כמו בכל יום אחר, צריך לעשות בצורה נבונה ומחושבת, על מנת להקל על התהליך.

גירושין בתקופת הקורונה – כיצד לעשות זאת נכון?

קודם כל, מומלץ לבני הזוג לפנות למגשר גירושין, על מנת לזרז ולייעל את תהליך הגירושין שלהם. אין שום צורך לבזבז המון זמן, כסף ואנרגיה בין כותלי בית המשפט, היות ותהליך הגישור יכול לאפשר לשני הצדדים להגיע להסכמה, ובכך לחסוך להם מאבק משפטי מתיש ומייגע. היום ניתן לבצע את התהליך באמצעות תוכנת ועידת וידאו, היות ובהתחשב במצב, ישנם לא מעט אנשים, שיעדיפו להימנע ממפגש אנושי מיותר. לכן תוכנות כגון זום יכולות לשמש את הצדדים, כדי לבצע את תהליך הגישור בצורה מקצועית ומעמיקה ביותר. בצורה כזו, ניתן אף לייעל את התהליך, היות ואין צורך לבזבז זמן על נסיעה, חנייה וכדומה. כמו כן, המסמכים השונים המועברים במהלך הגישור, יכולים להישלח במייל, היות ותקנות גישורים מספקות הגנת חיסיון מלאה על המסמכים. בנוסף לכך, כדאי לדעת כי תקנות הגישור אוסרות על הקלטת השיחות, לכן אין שום זכות להשתמש בהקלטת הוידאו בשל החיסיון של התהליך.

לסיכום, גירושין בתקופת הקורונה נחשבים לנפוצים במיוחד, היות והלחץ והסטרס שהתקופה הזאת מביאה עמה, משפיעים רבות על בני הזוג שכבר חשבו קודם לפתוח בתהליך.

אולי יעניין אתכם גם: גישור און ליין בזום

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *