מה חשוב לדעת על התקנת חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

מי שהרגיש את החמימות הנעימה והלא מכבידה של בית אירופאי בוודאי יודע לזהות את היתרונות הרבים של מערכות חימום תת רצפתי. ישראלים רבים טועים לחשוב שמשום שחורף הישראלי קצר אין סיבה להשקיע במערכות מתקדמות לחימום הבית. ראשית חשוב להדגיש: גם במעט ימי החורף שיש בישראל הטמפרטורות עלולות לצנוח בעיקר בשעות הלילה. מהסיבה הזאת דרוש פתרון לחימום הבית.

למה לא לחמם את הבית עם המזגן או עם תנורים?

שימוש במזגן לחימום הבית ידוע כדבר בעייתי למדי בעיקר משום שהמזגן מייבש את האוויר, מה שמסכן תינוקות ואנשים עם בעיות בדרכי הנשימה. הרעש והחום הבלתי מווסת שנפלט מהמזגן מייצר תופעות כמו סחרחורות, כאבי ראש ועייפות. מנגד, אמצעים אחרים כמו תנורי חשמל, גז או נפט מסכנים את בני הבית ובעיקר פעוטות. עם מוצרים מהסוג הזה לא ניתן לישון בלילה, שהוא הזמן שהטמפרטורות נמוכות במיוחד. מערכת חימום תת רצפתי חשמלי מעניקה מענה לכל הבעיות הללו.

התקנת חימום תת רצפתי חשמלי מאפשרת לחמם את הבית בצורה יעילה ואחידה מבלי לייבש את האוויר. ניתן לשלוט בטמפרטורה ולייצר חימום עדין שיעניק אפקט טבעי לאוויר בבית. בנוסף, המערכת בטוחה למדי בפני ילדים משום שאין חוטים או גופי חימום בולטים וכמובן אין סכנה של פליטת גז או נפט.

תפעול נוח במיוחד

מבחינת התפעול המערכת נוחה במיוחד. בשונה מתנורי נפט שיש לדאוג להם לאספקת נפט ולא כמו תנורי גז שמחוברים לצינור גז ומייצרים סכנה ברורה עם כבלים שמסתובבים בבית, חימום תת רצפתי חשמלי נעשה בלחיצת כפתור פשוטה שמביאה את הבית למצב חמים ונעים בתוך זמן קצר.

מתי אפשר להתקין מערכת חימום תת רצפתי חשמלי?

התקנת מערכת חימום תת רצפתי חשמלי עושים בעת בניית הבית או במהלך שיפוץ מן היסוד היות שיש להתקין את המערכת מתחת לרצפות הבית. בנוסף, חשוב לבצע את ההתקנה על ידי חברה מקצועית ומנוסה שתעניק לכם שירות מעולה ותבטיח בטיחות מרבית של המערכת. איש מקצוע שמנוסה בתחום של מערכות חימום תת רצפתי יעניק לכם אחריות רחבה ויהיה זמין לשאלות על תחזוקה וטיפול שוטף במערכת לאורך זמן.

יעילות

סוד הקסם של חימום תת רצפתי חשמלי טמון בעובדה שמדובר על חימום שמגיע מהרצפה ומשום כך הוא יעיל יותר. משום שאוויר חם הוא קל מאוויר קר, האויר החם מהרצפה עולה מעלה ומחמם את כל החלל. זאת בשונה מחימום על ידי מזגן שמייצר בדיוק את האפקט ההפוך. מבחינת תקנים חשוב לוודא שהמערכת שלכם עומדת בתקן הישראלי שהוא 60800 IEC בהתאם לדרישות של חברת החשמל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *