מחפשים בית אבות? בררו על המחלקה הסיעודית בפתח תקווה

מחפשים בית אבות באזור המרכז? רוצים למצוא מחלקה סיעודית בפתח תקווה עבור בן משפחה קשיש? לא תמיד תדעו אל מי לפנות ולא תמיד תוכלו לדעת בבירור האם המקום אליו אתם פונים הוא אכן מקום שיעניק לכם את המענה הכי טוב והכי נכון עבורכם.

אז כדי לקבל את המידע על המקום הנכון שאכן יתאים לכם עליכם לעשות שיעורי בית מקיפים ולעשות חריש עמוק. רק אחרי שתבדקו היטב את כל הנושא הזה תוכלו להתקדם הלאה ולהגיע להחלטה כלשהי בדבר בית האבות שאכן ייתן לכם את המענה הנכון.

התעניינו אצל בני המשפחה

בגלל שמדובר בבית אבות סיעודי, אתם לא תמיד יכולים להבין מהדיירים האם הם אכן מרוצים מהשירות והאם אכן מדובר במקום מוצלח וטוב. אז מה נשאר לכם? בני המשפחה.

פנו אל בני המשפחה של הקשישים ונסו להבין מהם איך הם רואים את המקום.

שאלו אותם איך נראה להם שהצוות מתייחס לקשישים, האם יש אפשרות להיכנס ולבקר במקום בכל עת ובכל שעה, האם יש ביקורת ובקרה אחר העבודה של הצוות במקום, האם יש מצלמות אבטחה והאם הם חשים שההורים שלהם מקבלים טיפול אנושי, רגיש ומתחשב.

אחרי שאתם בודקים את כל זה, שחוב שתיכנסו בעצמכם למקום ותראו איך הוא מתנהל.

בואו להתרשם מבית אבות בפתח תקווה >>>

בקרו את ההורים

חשוב תמיד לזכור כי יש לבקר את ההורים ולדאוג להם גם אחרי שהם כביכול מסודרים כבר בבית האבות. אינו דומה טיפול באדם שהמשפחה שלו זנחה אותו לאנחות לבין טיפול באדם שדואגים לו ושבני המשפחה רק שואלים מתעניינים בו כל הזמן.

אז שימו לב וערכו לכם תורנות בין הילדים ובני המשפחה ואל תפספסו את הביקור היומי או השבועי שיבטיח טיפול טוב יותר להורה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *