כיצד ספא יכול להוריד לכם את רמת הסטרס

ספא

במציאות של ימינו, רובנו מתמודדים עם לחצים על בסיס יומיומי. מצבי סטרס הינם מצבים שמעבר לתחושה הלא נעימה שהם מעבירים בנו, הם גם עלולים לגרום לנו לשלל בעיות פיזיות. למעשה, מצבים אלה של לחץ הינם אחד הנושאים החשובים ביותר שעלו לתודעה בשנים האחרונות, בשל העובדה כי השפעתם על הגוף והנפש הינה גדולה במיוחד. מסיבה זו, במצבים בהם אדם שרוי בסטרס, יש לבצע פעולות על מנת להוריד את רמת הלחץ ככל הניתן. אחת הדרכים היעילות להוריד סטרס הינה באמצעות ביקור בספא. הרי לפניכם כל מה שצריך לדעת על כיצד ספא יכול להוריד את רמת הסטרס.

מסאז'

מצב של סטרס, גם כאשר הוא אינו נגרם ישירות מגורם פיזי כלשהו, מושפע מאוד ממגע פיזי. מטרתו של המסאז', על שלל סוגי המסאז'ים הקיימים, הינו בעיקר להרפות את השרירים. כאשר השרירים בגוף רפויים יותר, כך גם הגוף נהיה שלו ורגוע יותר. החיבור בין גוף לנפש הינו חיבור ידוע כבר מזה מאות שנים, וכאשר הגוף רגוע ונינוח, אנו ניטה להירגע אוטומטית גם מנטלית ונפשית. מסיבה זו, מסאז' הינה דרך נפלאה להרפות סטרס, בייחוד כאשר מדובר במסאז' מקצועי הנערך בספא, בסביבה שלווה ורגועה.

ביקור בסאונה

תאמינו או לא, אך ישנם אנשים שאינם אוהבים שאנשים אחרים נוגעים בהם, ומסיבה זו נוטים להימנע ממסאז'. עבור אנשים כאלה (וגם עבור חובבי מסאז', האמת), ביקור בסאונה יבצע את העבודה. קיימים שני סוגים עיקריים של סאונה: יבשה ורטובה. הרי לפניכם ההבדלים העיקריים ביניהן:

  • סאונה רטובה – מטרתה של סאונה זו, הינה בעיקר לשחרר רעלים שונים מהגוף באמצעות הזעה. בסאונה זו, רמות הלחות גבוהות במיוחד, עניין המסייע לגוף להתנקות ביעילות.
  • סאונה יבשה – מדובר בסאונה חמה, אלא שבניגוד לסאונה הרטובה, סאונה זו מכילה אחוזי לחות נמוכים. מטרתה העיקרית של סאונה זו הינה להרפות את השרירים.

בכל מקרה, מטרתן של שתי סוגי הסאונות היא לספק למשתמש חוויה של שלווה ושקט. בשילוב עם הרפיית השרירים לה גורמת הסאונה, הרי שמדובר בחוויה של רגיעה מושלמת.

שחייה

אחת הדרכים היעילות ביותר להוריד סטרס הינה באמצעות ביצוע פעילות גופנית. במרבית בתי הספא קיימת בריכת שחייה, הפתוחה באופן חופשי למבקרי הספא. שחייה של כחצי שעה תסייע לחזק את השרירים ולהרגיע את הגוף. אחרי השחייה, ניתן כמובן להיכנס לסאונה ולמסאז', על מנת להשלים את החוויה ולהרגיע את הגוף והנפש באופן האופטימאלי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *