דברים שכדאי לדעת על איפור כלות

איפור כלות

כאשר מדובר על חתונה, איפור ערב אינו חשוב רק לכלה אלה גם לבנות משפחתה. בכל חתונה האחיות משקיעות במראה שלהן גם כי הן יעמדו מתחת לחופה. ככל שהאורחת קרובה יותר לזוג, כך היא תשקיע יותר במראה שלו. כאשר מדובר בנושא איפור כלות ובנות המשפחה, כדאי למצוא למטרה זו מאפרת איכותית. רצוי שלא לדחות את החיפושים לשבוע האחרון אלא אפילו לשלב את החיפושים עם הכלה שמתחילה בתהליך כמה חודשים לפני החתונה. אז רגע לפני שאתן יוצאות לדרך –  להלן כמה המלצות בנושא.

בחירת מקום להתארגנות

כל כלה צריכה להחליט היכן היא מתאפרת:

בבית –  הזמנת שירות איפור כלות ועיצוב שיער עד הבית הוא נוח אבל מצד שני שם גם יחלו צילומי החתונה. בחלק מהמקרים זה נחמד. במקרים אחרים, תהיה העדפה שהצילומים יכללו סלון כלות כי זה מיוחד יותר. כמו כן, שירות בבית יכול לעלות יותר מאשר שירות שניתן לכלה שמגיעה לסלון. לכן צריך לקחת זאת בחשבון.

אצל מעצבת השיער –  במקרים רבים המאפרת מגיעה למקום בו מתרחש תהליך עיצוב התסרוקת. ישנם מקומות מאוד יפים שמצטלמים נהדר. כמו כן ישנם מקומות שלא ממש נראים טוב ולכן אולי תהיה העדפה לעשות זאת בבית.  בנוסף תהליך איפור ערב יכול להיות נוח יותר בסלון כי בבית לא תמיד יש אזור נוח לאיפור לו זקוקה המאפרת.

איפור ערב לכולן במקום אחד

בחלק מהמקרים בנות המשפחה מעדיפות שלא להתאפשר בעצמן אלא להשקיע ולהתאפר אצל מומחית איפור כלות. חלק בוחרות למצוא לעצמן מאפשרת שהן מעדיפות, אחרות מתאפרות אצל אותה המאפשרת שהכלה בוחרת לאחר שהכלה מסיימת. האמת היא שזהו הפתרון הנוח ביותר.

דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתאפרים:איפור כלות

  • החלטה סגנונית – כדאי לעיין מעט בדוגמאות איפור ערב לפי הסגנונות ולא לבחור אחד כאשר אתם מתיישבות על כיסא המאפרת. כאשר מדובר בכלות, חשוב לבצע איפור ניסיון לפני שבוחרים מאפרת.
  • שמירה על האיפור – חשוב מאוד שלא שתהיה לכל אחת ערכת טאצ' אפ על מנת שיהיה אפשר לבצע תיקונים במהלך הערב מבלי שאנשים ישימו לב.
  • מזג האוויר – כאשר בוחרים סגנון איפור כדאי לבדוק גם מה יהיה מזג האוויר בערב של החתונה.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *