עגילים מיוחדים לכלה

עגילים

להיות כלה זה נורא מרגש, בייחוד מאחר שכל העיניים נשואות אלייך ולמעשה את היא גולת הכותרת של היום הגדול. אחרי שהוא הציע לך להתחתן איתו, הדבר הראשון שעבר לך בראש הוא מתי תקבעי פגישה עם מעצב השמלות ואיך תתאימי לשמלה שלך עגילים מיוחדים לכלה. מבחר הסגנונות רק ממשיך לגדול עם השנים ונראה כי נעשים לא מעט מחזורים, שזה נוגע לטרנדים ישנים אך טובים. כיום אנחנו קוראים למחזורים האלו וינטייג', שמלות כלה שנהגו ללבוש בשנות ה-70 בסגנון רומנטי, רך ועדין, שילוב של תחרה איכותית עם שיפון, פנינים, קטיפה וכן תוספות נוספות שיוצרות מראה מלכותי.

בכדי להתאים עגילים מיוחדים לכלה, לפני הכול חשוב לרכוש או לעצב את שמלת הכלה, כך שהעגילים יתאימו לצבע השמלה וכמובן לסגנון שלה. הבחירה הפופולארית של הכלות הרומנטיות היא בדרך כלל עגילי פנינה, מאחר שהם מסמלים יוקרה, איכות וטוהר, בדיוק מה שהכלה אמורה לסמל ביום כלולותיה.

עגילים מיוחדים לכלה צריכים להיראות מיוחדים הן מבחינת המראה שלהם והן מבחינת חומרי הגלם מהם הם עשויים. לעיתים, כלות פזיזות בוחרות בעגילים פשוטים וזולים, מאחר שהרי מדובר רק בערב אחד, אך רוב הפעמים הבחירה הזו שגויה כי עגילים לפעמים יכולים לקלקל את כל ההופעה, אפילו אם השמלת כלה שלך משגעת.

אומנם הפנינה האמיתית יקרה מאוד ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אך חשוב לדעת איך לרכוש עגילי פנינה לא אמיתיים, אלא אם כן אתם רוצים לבחור חיקוי זול שנראה חיקוי. לגבי העלות של העגילים, נכון הם נועדו לערב אחד, לכן לא צריך להוציא סכום גבוה, אלא סכום הגיוני בסביבות ה-200 או ה-300 שקלים. אם כבר את רוכשת זוג עגילים לחתונה, כדאי שתרכשי זוג מיוחד שיכול להתאים לך גם אחרי האירוע. עגילי פנינה בדרך כלל יתאימו לכל מאורע ולכל בגד, כך שזו בחירה מעולה. יחד עם הפנינה תוכלי לבחור אבני סברובסקי מעודנים, לבחור בצבע זהב או כסף וכן לעשות שינויים נוספים, בכדי שיתאימו לשמלת הכלה.

בכדי שהבחירה שלך תהיה מצוינת ותבחרי עגילים מיוחדים לכלה, מומלץ לקחת לסיבוב את החברה הכי טובה שלך או קרובת משפחה, יחד תוכלו להיוועץ לגבי העגילים הנכונים. במידה ואין את מעוניינת בכיתות רגליים, הדרך הטובה והנוחה ביותר כיום, היא באמצעות חיפוש ברשת. מאז ימי האינטרנט אנחנו יכולים להספיק להיות ב-20 חנויות תוך 5 דקות, בלי לנסוע למרחק, לחפש חניה ולקוות שהחנות עדיין פתוחה. האינטרנט פתוח במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כך שניתן לחפש את העגילים בשעות הקטנות של הלילה, אחרי יום עבודה או כמובן במהלך הסוף שבוע, כך שבן הזוג יוכל לתת לך את דעתו.

אם את כמהה למדוד את העגילים על עצמך בכדי לוודא שהם אכן מתאימים, אחרי החיפוש ברשת, תבחרי חנות או שתיים שעשו לך את זה, כך צמצמת בין רגע 20 אופציות, שהיו לבטח מבזבזות לך יום שלם! עגילים חשוב להתאים לפי צורת הפנים וצבע עור הפנים, כך שאם את רוצה לרכוש את העגילים ברשת, כדאי להתייעץ לפני כן עם החנות שמספקת את העגילים או עם מישהו שמבין בסטייל ובהתאמה. גם לך מגיע להיות כלה מיוחדת, עם המראה המושלם, הנוצץ, הרומנטי, הקלאסי וכל מה שחלמת עליו. עגילים הם ללא ספק תוספת מיוחדת שאי אפשר בלעדיה, אז כדאי שתתחילי לחפש את העגילים המתאימים ביותר.

אולי יעניין אותך גם:
איך לארגן צילום חתונה כמו כוכבי קולנוע?
איזו שמלת כלה מתאימה לך?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *