עגלת תינוק אדמקס מליבו Adamex Malibu

הורים אשר מגיעים בפעם הראשונה בחייהם אל חנות מוצר תינוקות, בשביל לרכוש עגלה לתינוק שעומד לבוא אל העולם, מתקשים לפעמים להאמין, עד כמה גדול הוא המגוון בתחום, ולכן הם לא פעם מתקשים לבחור את העגלה שמתאימה להם. הם שומעים לא מעט המלצות וחוות דעת, אך אל מול המבחר שעומד לרשותם, לא קל להחליט איזו עגלה מתאימה יותר.

בתוך המבחר העצום, בולטת עגלת תינוק אדמקס מליבו, עגלת מבית אדמקס חברה פולנית אשר מתמחה בייצור עגלות תינוקות ומשווקת אותן במדינות רבות בעולם, כולל בישראל. במאמר זה אנחנו רוצים לספר ולהמליץ לכם על עגלה זו.

עגלת תינוק אדמקס כוללת בתוכה מרכב עריסה, טיולון דו כיווני עם כיסוי מיוחד לרגליים ואפילו כילה ליתושים, תיק מאובזר תואם וכן מגן גשם. למרות כל זה, העגלה שוקלת אך רק שמונה קילו, ויכולה לשאת ילדים עד גיל 2-3.

כשאנחנו מסתכלים על העגלה, קל להבחין מדוע מדובר בעגלה יוקרתית שזוכה להצלחה גדולה. עגלה כוללת 4 גלגלים מגומי מוקצף אשר מונעים תקרים, גלגלים אלו כוללים מערכת בולמי זעזועים אשר מאפשרים לה ניידות בכל סוגי משטחים. כמו כן הגלגלים הקדמיים ניתנים לקיבוע ומסוגלים גם להסתובב 360 מעלות.

התינוק אשר יושב או שוכב בעגלה, נהנה מריפוד נוח ואיכותי, מערכת הריפודים נשלפת כך שניתן לכבס אותה. במקום מושבו של התינוק יש חגורת בטיחות עם 5 תחנות עגינה לבטיחות מקסימאלית. מעל למושב יש צילון מרווח ומתכוונן, כך שניתן לכסות את כל המושב או את חלקו, על פי הצורך. בחלקו האחורי של המושב ישנו כיסוי לרגליים וכאמור, העגלה כוללת גם כילה שמגנה מפני יתושים.

כשההורים לוקחים את התינוק לטיול, הם יכולים להחליט האם להושיב אותו עם כיוון התנועה או נגד, ולכוון בהתאם את הטיולון. כמו כן ההורים יוכלו לבחור לאיזה גובה להרים את משענת הראש, כך שהתינוק יוכל לשבת או לשכב, לפי הצורך.  העגלה כוללת 5 מצבי שכיבה וישיבה, כולל מצב שכיבה של 180 מעלות.

בדומה לעגלות תינוק איכותיות אחרות, גם עגלת אדמקס מליבו, היא עגלה קלת משקל שניתן באמצעות יד אחת לקפל אותה ולהכניס אותה לרחב , מה שמקל על ההורים לנייד את העגלה ולקחת את הילד לטיולים במקומות שונים. מאחר וניתן להשתמש בעגלה במשטחים שונים, הרי שהיא מומלצת למי שמעוניין לקחת את הילד לטיולים במקומות שונים ברחבי הארץ.

כיצד רוכשים עגלת אדמקס מליבו

ההמלצה שלנו, היא להגיע אל החנות ולבחון את העגלה במו עיניכם לפני שאתם רוכשים אותה. תבחנו את המושב שלה, חגורות הבטיחות, ריפוד, ידיות אחיזה, גלגלים וכל היבט אחר של העגלה. תבחנו כיצד אתם מרגישים איתה והאם אתם חושבים שהתינוק ירגיש בה נוח. אנחנו בטוחים שאחרי שתראו אותה פעם אחת, תתאהבו בה.

למוצרי תינוקות נוספים מבית מורד גיליס לחץ כאן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *