טיפים לבחירת ויברטורים

ויברטורים

העולם שבו אנחנו חיים מציע, לפני הכול, שפע אינסופי וזה נכון לגבי כל התחומים שעליהם נדבר. אחד מהתחומים שבהם ניתן לראות מבחר אדיר, שעלול להיות אפילו מבלבל, זה תחום הויברטורים שניתן לרכוש היום. לכן, אם את מחפשת לעצמך ויברטור חדש או שאולי את רוצה לקנות לחברה הכי טובה שלך מתנה, כדאי לדעת שהשמיים הן הגבול וכי יש מגוון רחב של אפשרויות. לא קל לעמוד מול כל כך הרבה ויברטורים ולנסות לבחור את המושלם מתוכם ולכן אספנו כאן עבורך מספר טיפים שכדאי לך לקחת בחשבון.

  1. הגודל הרצוי: זה לא סוד שהגודל יכול לעשות את ההבדל הן במובן החיובי והן במובן השלילי. לכן הדבר הראשון שאליו את חייבת להתייחס כשאת בוחרת ויברטור זו שאלת הגודל, כאשר עדיף להימנע מהאופציות הקיצוניות של גדול או קטן מידי.
  2. החומר: ממה עשוי הוויברטור שאת רוצה לקנות? כפי שקורה בתחומים רבים אחרים, גם בתחום הזה ניתן לראות התפתחויות שונות שהתרחשו עם השנים. היום ניתן למצוא לא מעט ויברטורים איכותיים שעשויים מסיליקון רפואי וזו בהחלט יכולה להיות הבחירה האולטימטיבית והנכונה לכל אישה.
  3. אופן ההטענה ורמת הרעש: המציאות מוכיחה שבדרך כלל כאשר אישה משתמשת בוויברטור היא מעדיפה שהשכנים לא יידעו על כך. לכן תמיד עדיף לבחור ויברטור שיהיה כמה שיותר שקט כי זה ייתן לך תחושה נעימה יותר בעת השימוש. בנוסף לכך, כדאי לבדוק את אפשרויות ההטענה ומומלץ לבחור מוצר שמטעינים בשקט ובצורה המהירה ביותר.
  4. מצבי הרטט השונים: יש כיום לא מעט מצבי רטט שונים לוויברטורים ואף כאלה שמגיעים עם יכולת של פעולת דחיפה. לכן בהחלט שווה לך לקרוא בנחת את כל הנתונים של הוויברטור שאת חושבת לקנות כי זה בהחלט יכול להיות פולס שישנה את כל החוויה.
  5. ויברטור לנקודת הג'י: זו עוד אפשרות שיכולה לגרום לך סיפוק אדיר בעת השימוש כך שבהחלט כדאי לבחון ויברטורים שמבטיחים גם את התענוג הזה.

לבסוף, כמובן שצריך גם להתייחס למחיר כי מי מאיתנו יכול לקנות צעצועי מין ולא לבדוק כמה הם עולים? אם גם את מרגישה מבוכה מהמחשבה של ללכת לחנות פיזית ולקנות לעצמך, או לחברתך הטובה, מתנה כזאת, בהחלט אפשר להבין אותך. מעבר לכך שכדאי להתחיל להשתחרר מהמבוכה כי מין זה חלק מהחיים ובדרך כלל זה גם חלק נפלא, כדאי שתדעי שאת יכולה לבצע רכישות כאלה גם באינטרנט. קנייה אונליין תיתן לך דיסקרטיות מלאה ולעיתים גם מחירים טובים יותר ושווה לך לבדוק את האופציה הזאת.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *