הסכמי ממון – מי צריך לנסח הסכם כזה?

הסכמי ממון

לא כל אחד שעומד להתחתן צריך לנסח הסכם ממון. הדבר תלוי בלא מעט דברים ספציפיים שיכולים לשנות את התפיסה של בני הזוג את המצב. הסכמי ממון עוזרים להביא לכדי בהירות במצב הכלכלי שבין בני הזוג במקרה של היפרדות.

כאשר בני זוג נישאים זה לזה, הם כבולים גם מבינה כלכלית, וצריך להבין זאת. במצב כזה אם בני הזוג רוצים שהעתיד הכלכלי שלהם במקרה של היפרדות יהיה הרבה יותר ברור, אז הם פשוט יהיה חייבים לשקול ניסוח של הסכם ממון משותף.

הסכם ממון – זה לא חייב להיות דבר שלילי

ישנה נטייה לחשוב שאם מנסחים הסכם ממון למקרה של היפרדות, וזאת עוד לפני הנישואין, הדבר עלול לבשר רעות ורק להעיב על מערכת היחסים. אתם צריכים לבוא בגישה שהכל יכול לקראת במערכת היחסים הזוגית שלכם, ואם קורה הבלתי רצוי ואתם נאלצים להיפרד, אז שלפחות תהיו ערוכים למצב ותוכלו להתמודד איתו בצורה ראויה.

לנסח הסכם ממון זה דבר חכם שאתם יכולים לעשות, שכן כדאי לכם לדעת שזה עשוי למנוע לכם לא מעט בעיות בעתיד, ואנו בטוחים שזה דבר שחשוב לכם מאוד. אז אל תעשו את הטעות שכרוכה באי ניסוח של הסכם כזה. לנסח הסכם כזה זה משהו פשוט מאוד מאוד שכל אחד מכם יכול לעשות בעזרתו של עורך דין המתמחה בכך.

married

ניסוח הסכם ממון עם עורך דין

פנייה אל עורך דין המתמחה בניסוח של הסכם ממון זו התשובה בשבילכם במקרה ואתם מחפשים אחר אחד שיוכל לעזור לכם עם מה עם הדבר. אנו בטוחים שאתם רוצים לוודא שההסכם הזה ינוסח בצורה המקצועית ביותר, וזה משהו שאתם יכולים לעשות בעזרתו של עורך דין בלבד. אל תחשבו שאתם יכולים לנסח את המסמך הזה בעצמכם באותה מידה שעורך דין עושה זאת.

ניסוח עצמאי של הסכם ממון זה דבר שרק עלול להוביל למצב שבו בית המשפט לא מקבל את המסמך שניסחתם. כך שאם אתם רוצים למנוע בעיות מהסוג הזה, אל תנסו לחסוך כסף על פנייה לעורך דין כזה או אחר. פשוט תפנו אל אחד שיוכל לעזור לכם בניסוח אפקטיבי ומקצועי של ההסכם הזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *