אלו צבעים מתאימים לנעלי ספורט נשים?

jump-1461111_640

ביגוד נשי וביגוד גברי נהוג לחלק גם בגלל פריטי לבוש וגזרות מובנים מאליהם, וגם בגלל צבעים. גבר שמעז ללבוש בגדים צבעוניים ואפילו צבעים שנחשבים לנשיים ייתפס כגבר אמיץ במיוחד עם טעם משלו. יותר מקובל לראות נשים שלובשות צבעים גבריים וכהים במובהק מאשר ההפך. אולם גם במקרים של ביגוד נשי מתברר שיש ויש העדפות. כאשר נשים מוכנות ללבוש בגדים צבעוניים הן לא יעשו זאת סתם אלא משום שנוח להן והן אוהבות זאת, ולכן לא תמיד ברור שנשים יאהבו רק צבעים נשיים. זה משתנה מאישה לאישה ויהיו כאלה שלא ירצו להתקרב לוורוד, למשל.

צבעי נעליים

נעליים הן פריט בסיסי יותר שאנחנו קונים הרבה ובעיקר נהוג לחשוב שנשים אוהבות לקנות כמה שיותר. נעליים חייבות להתאים לאאוטפיט שלנו, לתלבושת, ולכן מי שמקפידה על התאמת צבעים לא תוותר על קניית נעליים בצבעים שמתאימים למלתחה שלה. זה נכון וזה אפילו הגיוני, עד שמגיעים לרכישת נעלי ספורט. נעלי ספורט נשים הן נעליים בסיסיות לפעילות מסוימת ואנחנו יודעים כבר שנשים מעדיפות לקנות אותן משום שהן חייבות להיות יותר נכונות ובריאות במבנה שלהן מאשר לקנות אותן בצבע הנכון. אבל גם שם מגיעים שיקולי האופנה כאשר ספורט הופך להיות יותר טרנדי כשלעצמו, ואנחנו מוצאים את עצמנו מתאמנים במקומות שנראים כבר כמו מסלולי תצוגת אופנה. המעצבים של בגדי הספורט בימינו מכירים בהחלט בחשיבות הנראות והצבעוניות, ולכן הם גם מעצבים היום בגדים שנראים אחרת מאשר ביגוד הספורט הבסיסי של פעם.
נעלי ספורט לנשים

התאמת נעליים בצבעים

כל צבעי הקשת מתאימים לנעלי ספורט לנשים. החשיבות בצבעים היא לא רק האמירה האישית הברורה של המתאמנת, כי אם גם ההעדפה שלה לאסתטיקה מסוימת ולהתאמה עם ביגוד הספורט הנלווה. כך קורה שאפשר לראות היום נעלי ספורט צבעוניות וזהורות, נעליים בהירות מאוד בצבעי צהוב זרחני או ירוק דשא, או נעליים שיכולות ללכת עם כל תלבושת משום שהן בצבע בסיסי כמו לבן. מלבד ענפי ספורט כמו טניס שמחייב נעליים לבנות, אפשר למעשה לראות צבעים בכל ענף. החשיבות של זה היא לא רק ההרגשה הנעימה שיש לנו כשאנחנו רואים אותן, אלא שמדובר גם בבחירה מעט בטיחותית. זה עוז רגם לאנשים שמתאמנים במקומות כמו כבישים ושבילים לבלוט לעיני נהגים בזכות הצבעוניות שלהם שבולטת בטבע.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *