לשדרג את המטבח זה לא סיפור יקר

לשדרג את המטבח

נכון שלפעמים בא לכם לשדרג את המטבח הביתי שלכם, אבל אין לכם אפשרות לקנות מטבח חדש או חשק לארח בבית שיפוצניקים לתקופה ארוכה? כלומר, זה לא שיש משהו רע במטבח הנוכחי – אתם כבר מכירים אותו היטב, כל דבר נמצא במקום המתאים והנוח ביותר, ואתם די מחבבים את מה שקיים, פשוט מתחשק לכם לשנות קצת, לגוון ולרענן?

אם כן, בוודא תשמחו להכיר את ההצעות שאספנו לכם לשדרוג של המטבח הקיים שלכם: ממתיחת פנים לארונות ועד החלפת ידיות למגירות, יישום של ההצעות הללו ייצור מראה משודרג ורענן עבור המטבח המוכר והאהוב.

  1. מתיחת פנים לארונות

אם אין בעיה קריטית המחייבת את החלפת הארונות, תוכלו לחדש את צורתם החיצונית בלבד:

  • להחליף את חזיתות הארונות, כלומר לרכוש בחברת מטבחים רק את הדלתות החיצוניות כך שמבחינה פנימית הארון יישאר כמו שהוא. מדובר בעלות של כמה מאות שקלים, אולם זהו עדיין סכום הרבה יותר נמוך מקניית ארונות מטבח חדשים לגמרי.
  • לצפות את דלתות הארונות בטפט שתבחרו על פי טעמכם: בכמה עשרות שקלים תוכלו לרכוש גליל טפט פשוט וחלק או מעוצב ואיכותי, ואם יש לכם ידיים טובות תוכלו גם לוותר על שירותיו של בעל מקצוע.
  • החלפת הידיות: עד שלא תנסו בעצמכם לא תבינו עד כמה שינוי שנדמה קטן, כגון החלפת ידיות לארונות ולמגירות, משפיע לטובה על המראה הכללי של המטבח. מחירי ידיות למטבח נעים בין כמה שקלים בודדים לכמה עשרות בלבד, תלוי בעיצוב ובחומרי הגלם, ואת רובן ככולן ניתן להחליף לבדכם, בעזרת מברג בלבד.
  1. החלפת כיור וברזים

מי שנמצא במטבח שעות רבות ביום בוודאי מבלה זמן רב מול הכיור והברז, ולפעמים די בהחלפתם כדי להעניק למטבח לוק חדש. כל מה שצריך לעשות הוא למדוד את הכיור הקיים, לבחור כיור חדש מקרמיקה או נירוסטה, ולהתקין אותו בעזרת איש מקצוע. בסך הכל תוכלו להוציא מאות בודדות של שקלים בעבור כיור טוב וברזים איכותיים, ותרגישו כאילו החלפתם מטבח שלם.

  1. סטיילינג חדש למטבח

כמו אנחנו מחליפים בגדים כדי להיראות קצת אחרת בכל פעם, כך גם המטבח יכול ליהנות משימוש יצירתי באקססוריז: כלי אחסון חדשים הניצבים על השיש, קערת פירות, וילון חדש, כמה עציצי תבלינים – שחקו עם המטבח כיד הדמיון הטובה עליכם, אל תפחדו לנסות להוסיף צבע ואביזרים, ובהשקעה של כמה עשרות שקלים בלבד תארגנו למטבח שלכם מראה חדש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *