טיפים לבחירת עגילים

עיבוי שפתיים

כל מי שנכנס לחנות תכשיטים או לאתר אינטרנט שמציע תכשיטים למכירה, יכול למצוא מגוון רחב של עגילים, הן לנשים והן לגברים. מדובר על עגילים בסגנונות שונים אשר יכולים להתאים לאירועים מגוונים וכן לתלבושות שונות.

כידוע קיים מבחר גדול של עגילים, בין היתר בזכות העובדה שכיום אנחנו יכולים לרכוש תכשיטים בכלל ועגילים בפרט, דרך אתרי אינטרנט שונים, בכך אנחנו יכולים ליהנות מעיצובים מגוונים, כולל כאלה של מעצבים מחוץ לארץ אשר במצב רגיל, לא היינו מגיעים אליהם.

כל זה מביא אותנו לשאלה, כיצד בוחרים עגילים בצורה נכונה, מה הם הטיפים המתאימים לבחירת עגילים. אנחנו נציע כאן שורה של המלצות כיצד לקנות עגילים, הן עבור נשים והן עבור גברים. אומנם מדובר על סגנון עגילים שונה, ברוב המקרים, אך אנחנו יכולים למצוא לא מעט דמיון בתהליך הבחירה והרכישה, על כן אנחנו הטיפים יכולים להתאים לשני המינים.

המלצות וטיפים לרכישת עגילים

טיפ ראשון – עלינו לרכוש עגילים על פי עיצובם. כשאנחנו נרצה לקנות עגיל, סביר להניח שהדבר הראשון שיתפוס לנו את העין, זה העיצוב שלו. כיצד הוא בנוי, מה יש בו, באיזה גודל, דברים שישפיעו עלינו כשנרצה לענוד אותו על האוזן.

טיפ שני – עלינו לבחון את החומרים מהם הוא עשוי. מן הסתם, אנחנו לא נרצה לקנות עגיל אשר עשוי מחומרים לא איכותיים, חומרים שעלולים להינזק או גרוע מכך, לגרום לאינפקציה באוזן שלנו. לכן עלינו לבחון מה הם החומרים מהם עשוי העגיל ועד כמה הם עמידים. חשוב לוודא שמדובר בחומרים אמיתיים.

טיפ שלישי – התאמה למערכת הביגוד שלנו ולעיצוב השיער – אנחנו יכולים למצוא סגנונות שונים של עגילים. החל מעגילים ארוכים וכלה בעגילי חישוק קטנים. אנחנו צריכים לראות האם העגיל מתאים לסוג הבגדים שאנחנו נוהגים ללבוש וכן לאופן בו אנחנו נוהגים לעצב את השיער.

טיפ רביעי – התאמה למבנה האישיות שלנו. עגיל צריך להשתלב במבנה האישיות שלנו. אנחנו לא נשתמש בעגילים שאינם מתאימים לאופן בו אנחנו נוהגים לענוד עגילים ולהשתמש בתכשיטים באופן כללי. זה נכון לגבי המבנה של העגיל ומרכיביו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *