שמלות כלה צנועות ומרשימות

שמלות כלה צנועות יכולות וצריכות להיות אופנתיות, יפות ומרשימות ממש כמו שאר שמלות הכלה. כמובן שחשוב להקפיד על כמה עניינים – כמו אורך השרוול, שמלה ללא מחשוף (גם לא בגב) ואורך החצאית. אך מעבר לכך, השמלה יכולה להיות מעוצבת בכל סגנון המוצא חן בעינייך! זכרי שמעמד החופה הוא מעמד קדוש ומיוחד בו את ובחיר ליבך נמצאים יחד, והופכים בפעם הראשונה לזוג. בוודאי שתרצי להיראות במיטבך, כיאה לחשיבות האירוע ולכן חשוב למצוא מעצבת שתדע להתאים לך את השמלה המושלמת.

אל תוותרי ואל תתפשרי

מעצבת שמלות מקצועית באמת תדע כיצד להתאים לך שמלה שתחמיא לך ותעמוד בסטנדרטים שלך –הן בתחום הצניעות והן בתחום האופנה והמראה. אל תוותרי ואל תתפשרי על מה שחשוב עבורך ויקר לליבך, ואל תירתעי מכך שייתכן שתצטרכי לבחון כמה מעצבות, שהרי כך עושות כלות רבות מאוד! קחי בחשבון שתגיעי בהמשך לכמה מדידות, ולכן חשוב שתרגישי בנוח עם המעצבת ועם צוות התופרות, וחשוב שהן תהיינה נעימות ושבסטודיו שלהם תהיה אווירה רגועה ונינוחה.

בחירת הנעליים והתכשיטים

קחי בחשבון שבוודאי תרצי לרקוד עם כל חברותייך ובנות המשפחה לאחר החופה, ושלא תרצי להרגיש עייפה לאחר שעות ההכנה הרבות והצילומים. בחרי נעליים נאות ויפות, אך דאגי לכך שהן תהיינה גם נוחות. אם את יכולה, מומלץ ללכת בהן מעט בבית, על מנת להרחיב אותן ולהתאים אותן לרגלייך לפני היום הגדול. במשפחות שבהן זהו הנוהג, תוכלי לענוד את התכשיטים של אמך, וכדאי לך להתאים אותם לשמלה בעזרתה של המעצבת שאתה את עובדת. תכשיטי פנינה הן פופולאריים אצל הרבה כלות, אך תוכלי כמובן לבחור גם בתכשיטים מודרניים יותר, כל עוד הם אינם צעקניים.

בחרי מעצבת שיער ומאפרת מקצועית

על מנת להשלים את הלוק, בחרי לך מעצבת שיער ומאפרת מקצועית שהיא בעלת ניסיון מוכח, ורצוי שתוכל גם להראות לך צילומים של כלות קודמות שלה. כמובן שכדאי מאוד להתעניין בהנחה למלוות שלך, שכן גם אחיותייך, אמך ואם החתן תשמחנה ליהנות מההשקעה והיחס האישי של אשת מקצוע אמתית, שתגיע עד אליכן ותכין אותך לערב המרגש.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *