בואו להוציא את הספר שתמיד חלמתם להוציא לאור

מכירת ספרים באמזון

אם כבר שנים אתם מחזיקים בבטן סיפור שתמיד רציתם לספר, אם למשפחה ואם גם לקוראים נוספים, זה הרגע להוציא לאור את הסיפור שלכם על ידי הוצאה לאור שכבר שנים מתמחה בכך. הוצאת קונטנטו דה סמריק לשעבר והחברה החדשה קונטנטו נאו מתמחה בהוצאה לאור של ספרים של אנשים שיש להם סיפור. אנשים כאלה יודעים בדיוק מה הם רוצים לספר ולמי ורק זקוקים לליווי מקצועי, לעריכה ולשיווק נכון באפיקים המתקדמים שעולם השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו בשלל דרכים ושיטות. אנחנו לוקחים את הסיפור שלכם ומעבירים אותו לטיפול מקצועי אצל עורכים, מתרגמים וכל מי שעוסק במלאכת ההבאה לדפוס והוצאה לאור בישראל. מי שהסיפור שלו נראה מתאים לשיווק גם בחו"ל בשפות זרות, ומי שרוצה לתרגם את סיפורו גם לשפות כמו אנגלית וסינית, הכל אפשרי. קונטנטו נאו מתמחה בדיוק בכך.

סיפורים יכולים להגיע לכל מקום בעולם

הסיפורים שאתם כותבים יכולים להגיע לכל מקום בעולם ולכן נשמח להוציא אותם לאור ולגם לתרגם לכם אותם לכל שפה שתרצו. קונטנטו נאו חתמה על הסכמי תרגום והפצה עם חברות הוצאה לאור במקומות שונים בעולם, ובעיקר בשוק הסיני. אמזון היא עוד פלטפורמה פופולרית שאנחנו שמחים להציע לכם את שירותי ההוצאה לאור בה, ולכן תוכלו לקבל בקונטנטו את הטיפול המקיף שילווה אתכם משלב הרעיון והכתיבה ועד השיווק בכל שפה שתבחרו להוציא בה לאור את ספרכם. נתנאל סמריק, מייסד ההוצאות לאור קונטנטו ישמח להסביר לכם ולייעץ לכם מה עוד אפשר לעשות, כיצד לחשוף את ספרכם ואת הסיפור שלכם בכל דרך שמתאימה לכם ועוד לעודד אתכם לכתוב גם את הספר השני שלכם. הליווי של קונטנטו נמשך לכל אורך הדרך להצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *