מדריך לרכישת שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר

המטבח נחשב ללב ליבו של הבית. זהו החדר החמים והנעים, שבו בני הבית מבשלים ביחד ויושבים יחדיו לארוחות ערב משפחתיות. לכן אין זה מפליא, שכל אחד היה רוצה שהמטבח שלו יהיה המעוצב והפונקציונלי ביותר. אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הנראות של המטבח, הוא סוג השיש, הצבע והאיכות שלו. היום לא ניתן לראות מטבח שאינו מתהדר בשיש כלשהו, היות ומדובר על משטח חשוב המשמש למגוון רחב של צרכים שונים. חשוב לחשוב לטווח הרחוק, ולהימנע מרכישה של שיש זול יותר אך איכותי פחות. כמובן שאין צורך לקחת משכנתא שנייה רק בשביל לרכוש שיש למטבח, אך חשוב להקפיד על שיש איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים שיש אבן קיסר?

שיש אבן קיסר נחשב לשיש הנפוץ ביותר בארץ. אנשים רבים בוחרים להשתמש בשיש מסוג זה במטבח הפרטי שלהם, היות ומדובר על שיש איכותי ועמיד, המוסיף רבות לעיצוב הכללי של החלל. למעשה שיש אבן קיסר עשוי ממינרל בשם קוורץ, אשר ניחן בתכונות בולטות של חוזק ועמידות לאורך זמן. ניתן היום למצוא בשוק מאות דגמים שונים של שיש אבן קיסר, כאשר כל דגם מגיע בצבע שונה ובמרקם שונה. חשוב להתאים את השיש לעיצוב הכללי של המטבח, על מנת לקבל אווירה הרמונית ונעימה בבית. אחד היתרונות הבולטים של השיש הוא היכולת שלו לדחות כתמים, כך שמדובר על שיש פונקציונלי במיוחד. כמו כן, זהו השיש היחידי בארץ אשר מגיע עם 3 שנות אחריות, כך שאם יש בעיה, תמיד יהיה לכם למי לפנות. המחיר משתנה מדגם אחד למשנהו, כך שכל אחד יוכל לבחור את השיש שמתאים לתקציב שלו.

לסיכום, על מנת לרכוש שיש אבן קיסר איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים, יש צורך קודם כל לוודא כי מדובר על שיש מקורי ולא על זיוף. רק שיש מקורי מגיע עם תעודת אחריות של 3 שנים. מעבר לכך, חשוב לבחור את השיש בהתאם לעיצוב הכללי של המטבח. ישנם מאות דוגמאות שונות של שיש אבן קיסר, וחשוב לבחור את הצבע והמרקם שיתאימו למטבח הפרטי שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *