טיפים לבחירת אבקת חלבון כשרה מומלצת

אבקת חלבון כשרה מומלצת

אבקות חלבון נועדו להעלות את מסת הגוף ולבנות שרירים. כיום, רבות מחברות מייצרות אבקות מסוגים שונים, ובשל כך,  קל לעיתים להתבלבל בין אבקת החלבון שמתאימה לכם, לאבקות חלבון שלא ממש יעשו את העבודה.

אז כיצד בוחרים אבקת חלבון כשרה מומלצת שתסייע לכם להגיע ליעדים שלכם? כלל הטיפים בהמשך:

הבנת הצרכים שלכם – לפני שאתם בוחרים אבקת חלבון, חשוב לדעת מהם הצרכים שלכם. האם אתם רוצים לצרוך אבקת חלבון לצורך העלאת מסת השרירים? האם כי חסרים לכם חלבונים בארוחות היום יומיות? או שאולי אתם זקוקים לאבקה על מנת להעלות במשקל? התאימו את האבקה לצרכים שלכם.

אחוזי החלבון באבקה – חשוב לשים לב לאחוזי החלבון שיש באבקת החלבון. אבקות חלבון איכותיות מכילות אחוזי חלבון גבוהים, כאשר הטובות ביותר מכילות לפחות 25 אחוזי חלבון.

שגרת אימונים – התאימו את אבקת החלבון לשגרת האימונים שלכם. חשוב שהאבקה תותאם לצריכה לאחר אימון או לפני האימון.

התייעצות עם תזונאית – לפי שאתם צורכים אבקת חלבון, חשוב להתייעץ עם תזונאית שתוכל לסייע לכם להבין כיצד משלבים את האבקה עם התזונה היום יומית שלכם, ואילו כמויות של אבקה כדאי לכם ספציפית לצרוך.

המלצות – חשוב לבדוק המלצות אודות אבקת החלמון לפני שאתם צורכים אותה. מכיוון שישנן כיום המון אבקות חלבון בשוק הצרכנות, וניתן לרכוש אבקות חלבון באינטרנט, חשוב לדעת מהן האבקות המומלצות ואילו אבקות יתאימו לצרכים שלכם.

טעמים – בחרו אבקת חלבון בטעמים מגוונים, טעמים מומלצים של אבקות חלבון הם טעמי שוקו, וניל, תות ועוד כאשר את האבקה ניתן לצרוך ממש כמילקשייק.

ספיגה בגוף – עוד חשוב לשים לב ליכולת של האבקה להיספג בגוף. אבקת חלבון טובה תיספג בקלות במהירות, ובכך תסייע לכם לבנות שרירים.

תו תקן – בחרו אבקות חלבון שאושרו על ידי משרד הבריאות ויש להם את כלל תווי התקן הדרושים.

לסיכום, אבקות חלבון הם תוספת מעולה לאימון שלכם, והם מסייעות למתאמנים רבים להשיג את התוצאות שאליהן הם שואפים. לשם כך יש לבחור את האבקה הנכונה והמתאימה ביותר לכם ולסוג האימון שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *