עורך דין לתעבורה

עורך דין תעבורה

חוקי התנועה הם חוקים חשובים מאוד, לצורך שמירה על הבטיחות בכבישים ובדרכים. לכן, נהג ואפילו הולך רגל, אשר עוברים באופן כלשהו על חוקי התנועה, לרוב יענשו על כך במידה והם נתפסים. עונשים על עבירות חוקי תנועה יכולים להיות קלים יותר ולהסתכם בקנס כספי וצבירת נקודות לרישיונו של הנהג אשר נתפס עובר עבירת תנועה, או שיכולים להיות חמורים יותר ולגבול בשלילת הרישיון לפרק זמן כלשהו ואף לצמיתות. במקרים חמורים מאוד, עבירה על חוקי תנועה יכולה להוביל גם לעונש מאסר.

מה תפקידו של עור דיו תעבורה

עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר בקיא בכל חוקי התנועה על בורים וכן, מנוסה בייצוג אנשים אשר עברו על חוקי התנועה ומזומנים למשפט או לוועדה רפואית של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לצורך אבחנת מצבם הפיזי או הנפשי וקבלת החלטה לגבי המשך נהיגה שלהם על הכביש. עורך הדין יעשה את כל שביכולתו בכדי לסייע לאדם השוכר את שירותיו לצאת עם העונש הקל ביותר במשפט. כמו כן, אל מול הועדה הרפואית, יוכל עורך הדין לייצג כל אדם באופן הרבה יותר טוב מהאופן שבו הוא ייצג את עצמו באופן עצמאי ובשל כך, להעניק לו את היכולת להמשיך לנהוג על הכביש מתוקף החלטתה של הועדה כי אין משהו חריג במצבו הנפשי או הגופני שיכול למנוע ממנו לנהוג. אין ספק שלעורך דין תעבורה יש תפקיד משמעותי מאוד עבור כל אדם אשר קיבל עונש בגין עבירת תנועה כלשהי.

למידע נוסף אודות עורך דין לתעבורה, הכנסו לאתר http://www.hok.co.il/

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה

מכיוון שעורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה יכול להוות את ההבדל שבין שלילת רישיון לצמיתות לבין קבלת עונש קל הרבה יותר אם בכלל, חשוב מאוד לבחור אותו בקפידה. יש לוודא בטרם בוחרים את עורך הדין הרלוונטי, כי מדובר בעורך דין מקצועי בתחומו, בעל הצלחות רבות בעברו בתחום ייצוג אנשים במשפטים או אל מול ועדה רפואית של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. רק לאחר שמבררים את כל הפרטים הרלוונטיים על מקצועיות ואיכותו של עורך דין, ניתן לבחור בו בלב שלם מתוך ידיעה כי הוא באמת יסייע לכם לצאת מהסיטואציה אליה נקלעתם בצורה הטובה ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *