הגשת תביעה בגין רשלנות מעסיק

רשלנות מעסיק

אל תתנו לזכויות שלכם ללכת לאיבוד, ובמקרה של רשלנות מעסיק שלכם, עשו את החלק שלכם ותפעלו למען מיצוי זכויותיכם. במקרה שבו אתם מאמינים שישנה הפרה של הזכויות שלכם מצד המעסיק, תוכלו להגיש תביעה בבית הדין לעבודה. את התביעה יהיה מומלץ להגיש בעזרתו של עורך דין עם התמחות ברשלנות בעולם העבודה, כך שהוא יוכל לעזור לכם בכל השלבים שבתהליך.

עולם העבודה יכול להיות לא פשוט בכלל. עובדים רבים נאלצים להתמודד עם תנאי תעסוקה קשים ולעתים נשאלת השאלה היכן בדיוק נחצה הגבול שבין תנאי התעסוקה לפגיעה בזכויות הבסיסיות שמגיעות לכל עובד ועובד. במאמר הזה נעשה לכם מעט סדר בעניין, אבל לצד זאת אתם צריכים לזכור שאם יש לכם שאלות פרטניות שדורשות תשובה, פנייה אל עורך דין זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות.

איך מתחילים להגיש תביעה?

בכדי שתוכלו להגיש את התביעה שלכם כנגד המעסיק, תצטרכו לפנות לא בית הדין לעבודה ולהתלונן על המקרה. כמובן שבכדי לעשות את הדברים בצורה מסודרת, יהיה כדאי לפנות אל עורך דין, כפי שכבר הזכרנו לעיל.

תזכרו שעד שתקבלו את שמגיע לכם יכול לחלוף לא מעט זמן, וישנה השפעה גדולה למדי לדרך שבה אתם בוחרים לעבור את התהליך ולסבלנות שבה אתם מחזיקים. מה שאומר שיהיה חכם מצדכם שלא לוותר על פנייה לעורך דין, ולצד זאת גם להבין שכל התהליך לוקח זמן.

תבדקו מהן הזכויות שלכם

כיום כל המידע בתחום העבודה נגיש באינטרנט, ואם אתם לא בטוחים האם המעסיק שלכם פגע בזכויות שלכם, אתם יכולים פשוט לקרוא ברשת אודות היחסים המקובלים שבין מועסק למעסיק, והמידע שתיחשפו אליו יספק לכם אינדיקציה גדולה יותר למצב שבו אתם נמצאים.

הלנת שכר, העסקה מעל לשעות העבודה המותרות, תאונות עבודה ומקרים מסוג זה נחשבים לנפוצים למדי, ואם באמת יצא לכם להיתקל במצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם מעסיק לא הוגן, תעשו כנדרש ותפנו בהקדם לא בית הדין לעבודה. אתם לא תצטערו על ההחלטה שלכם ותוכלו לראות איך לבסוף הצדק יהיה בצד שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *