מה הפיצוי על רשלנות רפואית בהריון

רשלנות רפואית בהיריון

רשלנות רפואית של רופא או גוף רפואי, יכולה להסב לא מעט נזקים לבני אדם. כיום, ניתן להגיש תביעה בכל מקרה של רשלנות רפואית, אשר הסב נזק כלשהו בצורה ישירה או עקיפה לאדם, מבחינה רפואית או נפשית. אחת מהתביעות הנפוצות ביותר בתחום רשלנות רפואית, הינה תביעה בגין רשלנות רפואית בהריון. לא פעם, אם כתוצאה מרשלנות רפואית בתקופת ההיריון נפגעת באופן כלשהו, או נולד לך ילד בעל מום, חשוב וכדאי מאוד שתפני ליעוץ משפטי בתחום תביעות נזיקין, המתמקדות באופן ספציפי ברשלנות רפואית בהריון.

מהי רשלנות רפואית בהריון?

רשלנות רפואית בהריון היא כל דבר אשר נעשה על ידי גוף רפואי או רופא כלשהו בתקופת הריונה של אישה כלשהי, אשר מסב באופן ישיר או עקיף נזק לאישה או נזק לבני הזוג. כך למשל, במידה ובדיקת סקירת מערכות אותה ביצע רופא כלשהו, אינה גילתה מום חמור שהיה בעובר ובשל זאת, האישה המשיכה את הריונה וילדה תינוק בעל מום חמור, הרי שהיא יכולה לתבוע את הרופא את המרכז הרפואי בו נערכה הבדיקה, בגין רשלנות רפואית שגבלה באי גילוי מום חמור בעובר, שהוביל את האישה ללדת תינוק פגוע. כמו כן, בכל מקרה שבו האישה נפגעת באופן פיזי במהלך ההיריון בשל שיקול דעת מוטעה של רופא בקשר למצבה הרפואי, הענקת טיפול רפואי אשר לא תואם את מצבה ועוד, היא יכולה להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית.

לעוד מידע על רשלנות רפואית בהיריון, לחצו כאן…

מה כולל פיצוי על רשלנות רפואית בהריון

כאשר מדובר באישה אשר ילדה תינוק פגוע במום חמור, אשר לא התגלה במהלך בדיקות השגרה אותם ביצעה במהלך ההיריון, תוכל האישה לתבוע פיצויים על הנזק הכרוך בחיים שלמים של טיפול בילד פגוע. פיצויים אלו יכללו סכום כספי על עגמת הנפש הכרוכה בגידול ילד מעין זה, סכום המיועד לטיפולי השגרה השוטפים הרלוונטיים לטיפול בילד כזה, סכום המיועד עבור אובדן ימי עבודה ועוד. בכדי לקבל את המרב מכל תביעה המוגשת בגין רשלנות רפואית בהריון, חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע המומחים בתחום הגשת תביעות מעין אלו. עורכי דין מקצועיים המומחים בדיני נזיקין בכלל ובכל מה שכרוך בתביעות רשלנות רפואית בהריון בפרט, הם הכתובת לכל אישה, עבור קבלת הפיצויים המגיעים לה בשל אותה רשלנות רפואית שעברה במהלך הריונה או בלידה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *