רשלנות רפואית בהריון

רשלנות רפואית בהריון

כל הריון הוא מבורך. הצפייה לילד הינה תקופה מלאת אושר וכרוכה בסידורים רבים אשר קשורים להגעתו של התינוק החדש אל הבית. כניסה להריון היא ברב המקרים החלטה משותפת ומלווה בבדיקות שונות לפני ובמהלך ההיריון. רשלנות רפואית בנושא זה עלולה להיות קריטית ולהשפיע על גורמים רבים. ישנן בדיקות שונות אשר הריוניות עוברות במהלך ההיריון וחלקן חשובות יותר מן האחרות. רשלנות רפואית בהריון יכולה לנבוע מסיבות רבות, החל מעצה לא נכונה וכלה באבחון לקוי של בעיה.

כך נולדת תביעה

את היולדת מלווים בכל מהלך ההיריון בני משפחה, בין הזוג וחברים. הרופא שמטפל בהריונית אמור לדעת את כל ההיסטוריה הרפואית שלה ולפעות בהתאם. שגיאה של רופא עלולה לא בהכרח תסכן את ההיריון, אך עשויה לגרום לאי נעימות מתמשכת. כמובן שבמקרים שונים הטעות עלולה לעלות באיבוד ההיריון. עורך דין מומחה אשר רשלנות רפואית בהריון היא חלק ניכר מעיסוקו יסייע לכם לגשת אל בית המשפט עם כל המסמכים וההוכחות הדרושות. כאשר מדובר בנושא כה רגיש מוטב לפנות רק לאנשים שמבינים בנושא.

במהלך ניתוחים עלולות להתרחש טעויות הרות אסון כגון כריתת רחם כתוצאה מאבחון שגוי. מקרים כאלו הם בוודאי טרגדיה איומה שקשה לכמת בסכום כספי כלשהוא. תחום ההיריון כולל בתוכו בדיקות רבות ומצב היולדת תלוי במקרים רבים באבחנות השונות של רופאים. בנוסף לכל אלו יש לחץ ומצבי רוח משתנים אשר אינם תורמים למצב.רשלנות רפואית במעקב הריון

אפידורל

מרבית הלידות מתקיימות בחסות  מילת הקסם – אפידורל. לא בכל מקרה מותר ליולדת לקבל את הזריקה. אבחנה שגויה עלולה לגרום לטעות. עורך דין מומחה ישיג את כל המסמכים הרלוונטיים ויפנה בעזרתם אל בית המשפט על מנת להשיג לכם את הפיצוי או הקצבה שמגיעה לכם במלואה. משרד עו"ד מקצועי יחזיק יועצים רפואיים ורופאים אשר ילוו כל תביעה מתחילתה.

כל פעולה רפואית כרוכה בפעולות נוספות. לעיתים חוסר זמן או אי תשומת לב עלולה לגרום לטעות מתגלגלת. מספיק שלא תיעשה בדיקה אחת פשוטה וזה עלול להיגמר לא טוב. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף וחשוב בנושא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *