מתנות מקוריות לתיירים

מתנות מקוריות לתיירים

כל אחד יודע כמה כיף לטייל במדינה זרה, ליהנות מהתרבות שלה ומהמאכלים המקומיים. לא מעט תיירים פוקדים את ישראל מידי שנה, הם נוהגים לרוב לבקר באתרים ההיסטוריים, להשתכשך בים התיכון ובים המלח וכמובן לא מוותרים על ביקור בירושלים. מי שהתחבר עם אחד התיירים, או לחילופין הזמין חברים מחו"ל לבקר בארץ, יודע עד כמה זה חשוב לפנק אותם במתנה מקורית שתשמש כמזכרת לביקור המיוחד הזה. המתנה יכולה להיות קטנה כמו מחזיק מפתחות, סט של תחתיות לכוסות, כיסוי מעוצב לטלפון הנייד וכדומה. החוכמה כאן היא להשקיע במתנה בעלת ערך מוסף, אשר תהיה גם שימושית וגם תהווה מזכרת מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. ניתן לבחור בכל מוצר ובכל פריט בעל עיצוב ישראלי, הדפס של הכותל, רחוב רוטשילד או אפילו דגל ישראל, ובכך לספק לכל לתייר את המתנה האידיאלית עבורו.

כיצד ניתן לבחור מתנות מקוריות לתיירים?

לא חשוב אם מדובר על תיירים מארצות הברית, אירופה או כל אזור אחר בעולם, בכל מקרה חשוב להעניק להם חוויה חיובית מהביקור בארץ. ישראל ידועה בסמלים ההיסטוריים והלאומניים שלה, במקומות המרכזיים וכמובן באווירה המיוחדת ששוררת במקום. אז אומנם לא ניתן להכניס אווירה לבקבוק, אך בהחלט ניתן לרכוש קופסה מעוצבת לכרטיסי ביקור, בעלת הדפס של מיקום מרכזי בארץ. אופציה נוספת, היא לקנות במתנה תחתיות צבעוניות לסירים, כאשר על כל תחתית קיים הדפס מיוחד ומקורי שקשור לארץ. מי שמעוניין במתנה גדולה יותר, יכול לרכוש שעון קיר במגוון עצום של הדפסים שונים ועיצובים ייחודיים. אופציה נוספת היא לקנות במתנה חגורה בעלת אבזם עם הדפס של הרצל, מגנטים עם כיתוב מצחיק ולוח מחיק בעל עיצוב אוריינטלי.

לסיכום, כל מי שמחפש מתנות מקוריות לתיירים, כדאי לו לחשוב קצת מחוץ לקופסא. אף אחד לא באמת זקוק לכיפה או למחזיק מפתחות בצורת חמסה, אך כיסוי לפלאפון עם הדפס מצחיק יכול בהחלט לבוא בחשבון. הדבר נכון כמובן גם לתמונות ייחודיות של נופי הארץ, ספלים בעלי הדפסים של שדרות רוטשילד של פעם, תחתיות לכוסות שמודפסים עליהם נופי ירושלים וכדומה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *